Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Динамика разгона и коэффициент полезного действия легкового автомобиля
    (НТУ "ХПИ", 2009) Подригало, Михаил Абович; Клец, Д. М.; Мостовая, А. Н.; Назарько, О. А.
    Полученные аналитические выражения позволяют проводить оценку динамических свойств легковых автомобилей по полезной работе, затрачиваемой энергии, мгновенному и цикловому КПД. Эти выражения могут быть исследованы при моделировании движения легковых автомобилей в городском цикле движения.
  • Ескіз
    Документ
    Оценка устойчивости ведущего колеса автомобиля против бокового скольжения
    (НТУ "ХПИ", 2012) Подригало, М. А.; Клец, Д. М.; Назарько, О. А.
    В данной статье были получены зависимости бокового коэффициента сцепления ведущего колеса ϕᵧ от продольного коэффициента сцепления ϕᵪ при различных коэффициентах трения материала шины об опорную поверхность и размерах пятна контакта, а также определена зависимость бокового коэффициента сцепления ϕᵧ ведомого колеса с дорогой от центрального угла α.