Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз електромагнітної сумісності інтегрованих цифрових телематичних систем багатоцільових транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2009) Ніконов, О. Я.
    Рассмотрена задача анализа электромагнитной совместимости интегрированных цифровых телематических систем многоцелевых транспортных средств, находящихся под воздействием внешних случайных возмущений.
  • Ескіз
    Документ
    Розроблення інформаційно-структурної схеми електрогідравлічних слідкуючих приводів багатоцільових транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2010) Ніконов, О. Я.; Улько, В. Ю.
    У статті розглянута задача розроблення інформаційно-структурної схеми електрогідравлічних слідкуючих приводів як підсистеми інформаційно-керуючої системи багатоцільових транспортних засобів. Наведено математичний опис елементів електрогідравлічних слідкуючих приводів. Розроблена інформаційно-структурна схема електрогідравлічних слідкуючих приводів з урахуванням нелінійних характеристик системи.
  • Ескіз
    Документ
    Функціональна схема інтелектуальної підвіски
    (НТУ "ХПІ", 2016) Ніконов, О. Я.; Сіндєєв, М. В.
    У статті побудована функціональна схема стабілізації корпусу автомобіля на основі корегування жорсткості амортизатора. Запропоновано технічне удосконалення систем регулювання жорсткості підвіски додатковим датчиком-відеокамерою, підключеної до бортового автомобільного комп'ютера. Запропоновані додаткові способи використання відеокамери, з'єднаної з бортовим автомобільним комп'ютером.
  • Ескіз
    Документ
    Розроблення системи стабілізації адаптивного головного світла транспортного засобу
    (НТУ "ХПІ", 2016) Ніконов, О. Я.; Сильченко, В. О.; Сильченко, М. М.
    Современные высокотехнологичные фары транспортных средств существенно повышают уровень дорожной безопасности. Адаптивная система головного освещения становится более популярной сегодня. При моделировании системы управления стабилизацией головного света транспортного средства очень важно обеспечить ее функциональность и сравнить c реальным выходом системы. В данной статье рассмотрены составляющие компоненты интеллектуальной системы головного освещения транспортного средства.
  • Ескіз
    Документ
    Використання геоінформаційних технологій в інтегрованих телематичних системах транспортних засобів спеціального призначення
    (НТУ "ХПІ", 2009) Ніконов, О. Я.
    У роботі проведені дослідження ефективності використання сучасних геоінформаційних технологій в інтегрованих телематичних системах транспортних засобів спеціального призначення спільно з бортовою навігаційною апаратурою та апаратурою передачі даних на основі мереж супутників.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження ефективності нечітких регуляторів електрогідравлічних слідкуючих систем автомобіля в умовах експлуатації
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ніконов, О. Я.; Шуляков, В. М.
    У статті розглянута задача дослідження ефективності нечітких регуляторів електрогідравлічних слідкуючих систем автомобіля. Розглянуто п'ять регуляторів: штатний регулятор і чотири варіації нечітких регуляторів. Регулятори з використанням методу субтрактивної кластерізації й методу ґрат з використанням трикутної функції приналежності показали кращі результати.