Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Сравнительный анализ работы автоматической коробки передач на легкобронированной колесной военной машине в автоматическом и ручном режимах управления
    (НТУ "ХПИ", 2016) Стримовский, Сергей Викторович; Толстолуцкий, В. А.; Дудко, В. В.; Малеев, И. Ю.
    У статті виконано порівняльний аналіз динамічних характеристик зміни частоти обертання колінчастого валу дизельного двигуна 3ТД-3А і вихідного валу автоматичної коробки передач, а також сигналів управління на увімкнення фрикціонів, графіків прискорення вихідного валу коробки передач і передатного відношення комплексної гідродинамічної передачі, які отримані за результатами виконання розгону колісного бронетранспортера на рівній ділянці дороги в автоматичному та ручному режимах управління коробкою передач. Запропоновано рекомендації щодо оптимізації алгоритму роботи електронного блока управління автоматичною коробкою передач.
  • Ескіз
    Документ
    О возможности использования танкового теплообменника для промежуточного охлаждения наддувочного воздуха двигателя
    (НТУ "ХПИ", 2016) Мущинский, Ю. М.; Толстолуцкий, В. А.; Угненко, О. И.; Крот, С. Г.
    В статье приведено исследование процесса теплообмена танкового теплообменника при использовании его в качестве охладителя наддувочного воздуха.
  • Ескіз
    Документ
    О разработке методики оценки военно-технического уровня образцов бронированной техники
    (НТУ "ХПИ", 2016) Мущинский, Ю. М.; Толстолуцкий, В. А.; Федоренко, Е. В.; Халина, И. А.; Федянин, А. В.; Толстолуцкая, Т. В.
    Розроблена і представлена методика оцінки військово-технічного рівня бронетанкової техніки, що дозволяє проводити порівняльний експрес-аналіз різних типів БТТ. Проведена порівняльна оцінка танків, а також відповідність отриманих результатів з методом оцінки і порівняння об'єктів БТТ за комплексними показниками. Пропонована методика забезпечує оцінку з достатньою достовірністю.
  • Ескіз
    Документ
    Концепция перспективной легкобронированной разведывательной машины с колесной формулой 4×4
    (НТУ "ХПИ", 2012) Федоренко, Е. В.; Толстолуцкий, В. А.; Халина, И. А.; Толстолуцкая, Т. В.
    В статье проведен анализ функционального назначения и состава легкобронированных машин с колесной формулой 4×4, которые используются в качестве разведывательных машин, а также основные перспективные направления разработок ведущих стран. В общем виде сформулирована концепция и требования к перспективным будущим легкобронированным боевым разведывательным машинам на шасси с колесной формулой 4×4.
  • Ескіз
    Документ
    Об особенностях построения алгоритма управления гидромеханической коробкой передач многоцелевой колесной машины специального назначения
    (НТУ "ХПИ", 2012) Безлепкин, А. А.; Кошман, В. А.; Смоляков, В. А.; Стримовский, Сергей Викторович; Толстолуцкий, В. А.
    Проведен анализ построения и работы алгоритма управления гидромеханической коробкой передач в микропроцессорной системе автоматического управления. Определены причины и условия возникновения циклических переключений передач во время нажатия и отпускания педали подачи топлива. Предложен метод уменьшения погрешности выполнения закона управления гидромеханической коробкой передач в микропроцессорной системе автоматического управления и критерии, которые разрешают исключить циклические переключения передач.
  • Ескіз
    Документ
    Сравнение водоходных качеств изделий БТР-3E и БТР-4E
    (НТУ "ХПИ", 2014) Павлюченко, А. А.; Рассказов, И. И.; Толстолуцкая, Т. В.; Толстолуцкий, В. А.
    Проведен сравнительный анализ водоходных качеств бронетранспортеров украинского производства БТР-3Е и БТР-4Е. Определены основные конструктивные отличия двух машин, влияющие на водоходные качества, а также влияние глубины водоема на скорость плава. Даны рекомендации по повышению водоходных качеств БТР-4Е.
  • Ескіз
    Документ
    Выбор рациональных характеристик закона управления, реализованного в комплексной системе управления движением танка "Оплот"
    (НТУ "ХПИ", 2012) Толстолуцкий, В. А.; Стримовский, Сергей Викторович
    Розроблено математичну модель шасі, електронної та гідромеханічної систем керування танка "Оплот", що дозволяє аналізувати характеристики рухливості та маневреності даної машини. Запропоновано метод визначення раціональних характеристик закону керування, що дозволило зробити попереднє настроювання параметрів КСУД установленої на танку "Оплот" і забезпечити найкращі характеристики рухливості й маневреності даної машини. Запропоновано заходи щодо вдосконалювання апаратур КСУД, які дозволять підвищити точність виконання маневрів при не значних змінах апаратур.
  • Ескіз
    Документ
    Математическая модель рабочего процесса гидротрансформатора
    (НТУ "ХПИ", 2010) Веретенников, А. И.; Соловьев, В. М.; Стримовский, Сергей Викторович; Толстолуцкий, В. А.; Кошман, В. А.; Журавлев, С. В.
    Article contain the main equations of the developed torque converter mathematical model, proposed for calculation of its external characteristic basic parameters based on using blades systems geometrical is presented. The estimation of calculation accuracy the presented mathematical model by comparison theoretical and experimental data is executed. Influence of temperature of working liquid on torque converter full efficiency is experimentally investigated.