Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Сравнительный анализ работы автоматической коробки передач на легкобронированной колесной военной машине в автоматическом и ручном режимах управления
    (НТУ "ХПИ", 2016) Стримовский, Сергей Викторович; Толстолуцкий, В. А.; Дудко, В. В.; Малеев, И. Ю.
    У статті виконано порівняльний аналіз динамічних характеристик зміни частоти обертання колінчастого валу дизельного двигуна 3ТД-3А і вихідного валу автоматичної коробки передач, а також сигналів управління на увімкнення фрикціонів, графіків прискорення вихідного валу коробки передач і передатного відношення комплексної гідродинамічної передачі, які отримані за результатами виконання розгону колісного бронетранспортера на рівній ділянці дороги в автоматичному та ручному режимах управління коробкою передач. Запропоновано рекомендації щодо оптимізації алгоритму роботи електронного блока управління автоматичною коробкою передач.
  • Ескіз
    Документ
    Обоснование выбора тягового электродвигателя для двухпоточного электромеханического механизма поворота гусеничной машины
    (НТУ "ХПИ", 2015) Зыонг, Ши Хиеп; Волонцевич, Дмитрий Олегович
    Предлагается анализ основных типов электроприводов с точки зрения целесообразности их использования в двухпоточном электромеханическом механизме поворота гусеничной машины. Сделан вывод о том, что для указанного электропривода, работающего в жестко нестационарных, повторно-кратковременных режимах, с диапазоном скоростей от отрицательных до превышающих значение синхронной скорости, испытывающего значительные кратковременные перегрузки в сочетании с ударными перегрузками по ускорениям, связанные с движением машины по пересеченной местности, наиболее целесообразно использовать трехфазный асинхронный электродвигатель с преобразователем частоты источника питания.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективные направления повышения тягово-скоростных и топливо-экономичных характеристик военных машин
    (НТУ "ХПИ", 2012) Стримовский, Сергей Викторович
    В статье выполнен анализ тягово-скоростных характеристик военных машин с дизельным двигателем и разными видами трансмиссий. Рассмотрены конструктивные особенности трансмиссий. Также проведен анализ современного уровня технологий, которые в данное время применяются в машиностроении при создании силовых установок для транспортных машин. Предложены дальнейшие мероприятия, которые разрешат повысить тягово-скоростные и топливо-экономические характеристики военных машин.