Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    To the question of constructing the regionof allowable values of variable parameters of a digital stabilizer of a movable object
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Aleksandrov, Eugene; Aleksandrova, T. Ye.; Kostianyk, Iryna; Morgun, Yaroslav
    Solving the problems of analysis and synthesis of closed digital systems for stabilization of movable objects is associated with significant difficulties. One of the possible ways to solve the problem is the transition from a mathematical model of a continual-discrete closed stabilization system to an approximate mathematical model of a discrete closed system using infinite matrix series containing the own matrix and the control matrix of the continuous part of the system, as well as the quantization period of the discrete part. Using the example of a closed digital stabilization system for a space stage of a solid-propellant carrier rocket flying in an airless space with a marching engine turned on, the problem of constructing stability regions of a closed digital stabilization system in the plane of variable parameters of a digital stabilizer was solved and a comparative analysis of these regions was carried out for various numbers of members of matrix seriestaken into account and different values of the digital stabilizer quantization period.