Кафедра "Іноземні мови"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign

Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з розвитку комунікативних навичок спілкування англійською мовою для студентів першого курсу усіх спеціальностей
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Беркутова, Тетяна Іванівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія Владиславівна
    Методичні вказівки з розвитку комунікативних навичок спілкування англійською мовою для студентів першого курсу усіх спеціальностей. Зміст матеріалу методичних вказівок передбачає наявність у студентів базових знань англійської мови та володіння загальною лексикою. Головна мета методичних вказівок- забезпечити формування навичок різних видів говоріння та аудіювання, а також опанування лексикою, знання якої, передбачено програмою курсу. Методичні вказівки містять аутентичні тексти, діалоги різноманітної тематики, аудіо, та велику кількість завдання до них. Завдання на заповнення пропусків, завдання на визначення правильності/неправильності твердження, завдання на відповідність, завдання з вибором правильної відповіді, завдання з розгорнутою відповіддю, що потребують від студентів індивідуального підходу, висловлювання своїх думок і таким чином включають їх у комунікативний процес. Методичні вказівки відповідають програмі вивчення іноземної мови у технічному ВНЗ і вимогам необхідного кваліфікаційного рівня.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та завдання до практичних занять з англійської мови
    (ТОВ "Друкарня Мадрид", 2021) Саламатіна, Анна Володимирівна; Мартинчук, Оксана Олексіївна; Ковтун, Олена Олександрівна
    Актуальність створення методичних рекомендацій для організації тестового контролю обумовлена тим, що удосконалені тести за вивченим матеріалом сприяють ефективній реалізації всіх функцій контролю і відповідають основним його принципам. Використання методичних рекомендацій для тестового контролю є зручним інструментом, що забезпечує швидкість та якість перевірки знань. Методичні рекомендації можна використовувати, як додаткові матеріали для занять, так і як підсумковий чи проміжний контроль рівня знань. Тести містять основні елементи матеріалів згідно програми мовної підготовки студентів технічного ВНЗ, розраховані на різні рівні підготовки студентів, а також містять додаткові матеріали з автентичних ресурсів для закріплення вивчених тем. Для самоконтролю наприкінці методичних вказівок є ключі до завдань.
  • Ескіз
    Документ
    Мовленнєві акценти як детермінант людини в суспільстві (на матеріалі французької мови)
    (2024) Чудовська, Тетяна Сергіївна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для студентів 1 курсу спеціальності 226 "Фармація, промислова фармація"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Суханова, Тетяна Євгенівна
    Методичні вказівки з англійської мови призначено для студентів 1 курсу, що навчаються за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація». Метою дисципліни є формування комунікативної компетенції, а саме здатності й готовності студентів до міжособистісного та міжкультурного спілкування з носіями англійської мови в галузі даної спеціальності. Методичні вказівки складаються з 8 тем пов’язаних з фармацією, фармацевтами, фармацевтичними відкриттями: Історія фармації, Аптека Санта Марія Новела, Гіппократ, Відкриття пеніциліну, Анестезія, Асептика й антисептика, Вітаміни, Плацебо. Кожна тема включає текст науково популярного характеру й завдання до нього. Метою передтекстових завдань є актуалізація знань студентів і підготовка до сприйняття тексту. Система післятекстових вправ спрямована на розуміння тексту, на закріплення набутих раніше знань з лексики (уживання іменників і дієслів у правильній формі), на закріплення граматики (Active and Passive voice, Comparative and Superlative forms, Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, Sequence of Tenses), а також на розвиток мовлення студентів. Знання лексики закріплюються за допомогою кросвордів. Завдання до вправ подано англійською мовою. Подані методичні вказівки можуть бути використані як матеріали з розвитку мовлення при підготовці студентів першого курсу, що вивчають англійську мову.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для студентів 2 року навчання спеціальності "Видавництво та поліграфія"
    (ТОВ "Цифра Принт", 2023) Гончаренко, Тетяна Євгенівна ; Тихонова, Марина Євгеніївна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Саламатіна, Анна Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для самостійної роботи студентів 2 року навчання спеціальності "Програмне забезпечення інформаційних систем"
    (Друкарня Мадрид, 2023) Саламатіна, Анна Володимирівна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Тихонова, Марина Євгеніївна; Сергіна, Світлана Володимирівна
    Методичні вказівки з англійської мови призначені для самостійного опрацювання студентами матеріалів пов’язаних з професійною діяльністю у сфері Програмного забезпечення інформаційних систем та відповідають вимогам, що висуваються програмою мовної підготовки для студентів технічних ВНЗ. Метою методичних вказівок є надання специфічних професійно-орієнтованих матеріалів для вивчення та опрацювання та закріплення граматичних та лексичних тем. Методичні вказівки містять завдання у вигляді лексичних та граматичних вправ, наприклад на заповнення пропусків та з розгорнутою відповіддю, що дає можливість перевіряти уміння студентів застосовувати на практиці набуті знання з англійської мови, а також додані аутентичні тексти та завдання до них, аудіо-та відеоматеріали, завдання на говоріння. Для самоконтролю наприкінці методичних вказівок є ключі до завдань. При підборі матеріалу використовувалась автентична література, оригінальні науково-популярні тексти, а також сучасні Iнтернет ресурси.
  • Ескіз
    Документ
    Англійська мова для студентів-хіміків
    (2023) Подольська, Яніна Анатоліївна; Новицька, Дар'я Євгеніївна
    У посібнику подано матеріали та вправи для розвитку і вдосконалення комунікативних навичок та мовної компетентності майбутніх спеціалістів хімічної промисловості під час практичних занять, тексти для самостійної роботи, а також англо-українській словник фаховіх термінів. Для студентів-прискоренників спеціальності 161 «Хімічні технології».
  • Ескіз
    Документ
    Читаємо, слухаємо та говоримо англійською
    (2023) Лазарєва, Ольга Ярославна; Ковтун, Олена Олександрівна; Чудовська, Тетяна Сергіївна
    Медодичні вказівки є доповненням до основного курсу модуля «Формулювання ідей» і призначені для аудиторної та самостійної роботи студентів. Матеріали навчального видання охоплюють теми: “Discovering the past”, “What is job satisfaction”, “Selling dreams” and “The place we work or live in”. Кожний розділ містить кілька текстових, аудіо- та графічних матеріалів, що супроводжуються низкою вправ на розвиток різних аспектів мовлення. Основною метою модуля і методичних вказівок є формування і розвиток навичок вираження англійською мовою власних думок і висловлювань щодо певних тем, пов’язаних з повсякденним і професійним життям. Очікуємо, що студенти зможуть висловлювати свої ідеї на основі та у відповідь до інформації, наданої в автентичних англомовних текстових та аудіоматеріалах.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості мовленнєвих конструкцій у спілкуванні батьків та дітей (на матеріалі французькоі мови)
    (2023) Чудовська, Тетяна Сергіївна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення якості контролю знань студентів з іноземної мови за допомогою дистанційних засобів, Placement test для оптимізації процесу
    (Видавництво "Молодий вчений", 2020) Чубукіна, Ольга Володимирівна; Танько, Євгенія Владиславівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна
    Досліджено шляхи підвищення якості контролю знань студентів з іноземної мови за допомогою дистанційних засобів, зокрема Placement Test як початкової ланки навчального процесу. Проаналізовано місце, функції і значення Placement Test у навчанні іноземної мови і тестовому контролі його результатів. Охарактеризовано переваги і недоліки тестового контролю, вимоги до тестів та їхню структуру. Висловлено міркування про перспективність адаптації у вітчизняних ЗВО систем «вхідного» тестування Inside Out, Oxford Online Placement Test, English First, C-Test, зокрема у дистанційних формах. На матеріалі узагальнення результатів застосування Placement Test аргументовано необхідність його доповнення усною співбесідою з метою виявлення іномовної комунікативної компетенції. Вказано на доцільність узгодження структури тесту з професійною спрямованістю, освітніми програмами і рівнем мовної підготовки студентів того чи іншого ЗВО.