Кафедра "Іноземні мови"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign
Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Сучасний підхід до навчання аудіюванню(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Ткаченко, Світлана ВікторівнаДокумент Розвиток навичок аудіювання в межах е-курсу Smart listening online з використанням вправ "fill in the gap"(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Ткаченко, Світлана ВікторівнаДокумент Методичні вказівки та проблемні завдання з англійської мови до курсу навчання професійного спрямування. Частина 2(2023) Подольська, Яніна АнатоліївнаДані методичні вказівки (у двох частинах) призначені для здобувачів вищої освіти спеціальності 161 «Хімічні технологіі» першого (бакалаврського) рівня. Головна мета даного посібника – розвиток і вдосконалення комунікативних навичок та мовної компетентності на основі професійно-орієнтованого матеріалу. Mетодичні вказівки мають чітку, інтегровану структуру, що передбачає розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, аудіювання та письма. Тексти мають цікаву професійну тематику. До другої частини посібника увійшло 3 теми: «The Periodic Table», «Chemical reactions» та «Chemistry. Chemical Engineering». Завдання поділені на претекстові, текстові і узагальнюючі, мають універсальний характер, сприяють засвоєнню лексичного та граматичного матеріалу, розумінню та практичному застосуванню в майбутній фаховій діяльності. Система вправ включає завдання на контроль розуміння прочитаного, активізацію відповідних граматичних і лексичних явищ, визначення логічних думок, викладених у тексті, пошук інформації, викладення змісту текстів у довільній формі. Практичні завдання стимулюють творчий процес роботи студентів та підвищують їх зацікавленість у самостійній підготовці. Навчальний посібник також пропонує завдання для відпрацювання граматичних тем, які студенти вивчають під час практичних занять.Документ Методичні вказівки та проблемні завдання з англійської мови до курсу навчання професійного спрямування. Частина 1(2023) Подольська, Яніна АнатоліївнаДані методичні вказівки (у двох частинах) призначені для здобувачів вищої освіти спеціальності 161 «Хімічні технологіі» першого (бакалаврського) рівня. Головна мета даного посібника – розвиток і вдосконалення комунікативних навичок та мовної компетентності на основі професійно-орієнтованого матеріалу. Mетодичні вказівки мають чітку, інтегровану структуру, що передбачає розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, аудіювання та письма. Тексти мають цікаву професійну тематику. До першої частини посібника увійшло дві теми: «Matter» та «Three states of matter». Завдання поділені на претекстові, текстові і узагальнюючі, мають універсальний характер, сприяють засвоєнню лексичного та граматичного матеріалу, розумінню та практичному застосуванню в майбутній фаховій діяльності. Система вправ включає завдання на контроль розуміння прочитаного, активізацію відповідних граматичних і лексичних явищ, визначення логічних думок, викладених у тексті, пошук інформації, викладення змісту текстів у довільній формі. Практичні завдання стимулюють творчий процес роботи студентів та підвищують їх зацікавленість у самостійній підготовці. Навчальний посібник також пропонує завдання для відпрацювання граматичних тем, які студенти вивчають під час практичних занять.Документ Методичні вказівки з англійської мови для студентів другого курсу ЕЕЕ інституту, за фахом Мікро- та наноелектроніка(2023) Беркутова, Тетяна Іванівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія ВладиславівнаЗміст матеріалу методичних вказівок передбачає наявність у студентів базових знань англійської мови та володіння загальною лексикою. Головна мета методичних вказівок-забезпечити формування навичок різних видів читання та аудіювання, а також опанування термінологією за фахом. Методичні вказівки містять тексти професійно спрямованої тематики, аудіо, і різноманітні завдання до них, що потребують від студентів індивідуальної відповіді, висловлювання своїх думок, включають їх у комунікативний процесс. Також методичні вказівки містять додаткові тексти, які студенти можуть опрацьовувати самостійно. Методичні вказівки відповідають програмі вивчення іноземної мови у технічному ВНЗ і вимогам необхідного кваліфікаційного рівня.Документ До питання щодо методів формування навичок сприйняття усної мови(НТУ "ХПІ", 2013) Левін, Євген Давидович; Карлюк, Сергій ВолодимировичДокумент Використання британських методик у викладанні англійської мови(НТУ "ХПІ", 2017) Басов, Віктор Васильович; Сергіна, Світлана ВолодимирівнаДокумент Modultests sammlung für deutsch(НТУ "ХПІ", 2012) Skripnitschenko, L. W.; Kostyschewa, O. B.; Massalowa, L. W.; Chreschtschenyk, A. М.; Jazenko, N. W.; Скрипниченко, Лілія Василівна; Костишева, Олена Борисівна; Масалова, Людмила Володимирівна; Хрещенюк, Алла Миколаївна; Яценко, Надія ВалеріївнаЗбірник складається з чотирьох розділів – читання, аудіювання, говоріння, письма. Тести складені на основі оригінальних текстів та представляють інтерес для всіх, хто цікавиться німецькою мовою