Кафедра "Іноземні мови"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign

Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний підхід до навчання аудіюванню
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Ткаченко, Світлана Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток навичок аудіювання в межах е-курсу Smart listening online з використанням вправ "fill in the gap"
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Ткаченко, Світлана Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та проблемні завдання з англійської мови до курсу навчання професійного спрямування. Частина 2
    (2023) Подольська, Яніна Анатоліївна
    Дані методичні вказівки (у двох частинах) призначені для здобувачів вищої освіти спеціальності 161 «Хімічні технологіі» першого (бакалаврського) рівня. Головна мета даного посібника – розвиток і вдосконалення комунікативних навичок та мовної компетентності на основі професійно-орієнтованого матеріалу. Mетодичні вказівки мають чітку, інтегровану структуру, що передбачає розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, аудіювання та письма. Тексти мають цікаву професійну тематику. До другої частини посібника увійшло 3 теми: «The Periodic Table», «Chemical reactions» та «Chemistry. Chemical Engineering». Завдання поділені на претекстові, текстові і узагальнюючі, мають універсальний характер, сприяють засвоєнню лексичного та граматичного матеріалу, розумінню та практичному застосуванню в майбутній фаховій діяльності. Система вправ включає завдання на контроль розуміння прочитаного, активізацію відповідних граматичних і лексичних явищ, визначення логічних думок, викладених у тексті, пошук інформації, викладення змісту текстів у довільній формі. Практичні завдання стимулюють творчий процес роботи студентів та підвищують їх зацікавленість у самостійній підготовці. Навчальний посібник також пропонує завдання для відпрацювання граматичних тем, які студенти вивчають під час практичних занять.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та проблемні завдання з англійської мови до курсу навчання професійного спрямування. Частина 1
    (2023) Подольська, Яніна Анатоліївна
    Дані методичні вказівки (у двох частинах) призначені для здобувачів вищої освіти спеціальності 161 «Хімічні технологіі» першого (бакалаврського) рівня. Головна мета даного посібника – розвиток і вдосконалення комунікативних навичок та мовної компетентності на основі професійно-орієнтованого матеріалу. Mетодичні вказівки мають чітку, інтегровану структуру, що передбачає розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, аудіювання та письма. Тексти мають цікаву професійну тематику. До першої частини посібника увійшло дві теми: «Matter» та «Three states of matter». Завдання поділені на претекстові, текстові і узагальнюючі, мають універсальний характер, сприяють засвоєнню лексичного та граматичного матеріалу, розумінню та практичному застосуванню в майбутній фаховій діяльності. Система вправ включає завдання на контроль розуміння прочитаного, активізацію відповідних граматичних і лексичних явищ, визначення логічних думок, викладених у тексті, пошук інформації, викладення змісту текстів у довільній формі. Практичні завдання стимулюють творчий процес роботи студентів та підвищують їх зацікавленість у самостійній підготовці. Навчальний посібник також пропонує завдання для відпрацювання граматичних тем, які студенти вивчають під час практичних занять.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для студентів другого курсу ЕЕЕ інституту, за фахом Мікро- та наноелектроніка
    (2023) Беркутова, Тетяна Іванівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія Владиславівна
    Зміст матеріалу методичних вказівок передбачає наявність у студентів базових знань англійської мови та володіння загальною лексикою. Головна мета методичних вказівок-забезпечити формування навичок різних видів читання та аудіювання, а також опанування термінологією за фахом. Методичні вказівки містять тексти професійно спрямованої тематики, аудіо, і різноманітні завдання до них, що потребують від студентів індивідуальної відповіді, висловлювання своїх думок, включають їх у комунікативний процесс. Також методичні вказівки містять додаткові тексти, які студенти можуть опрацьовувати самостійно. Методичні вказівки відповідають програмі вивчення іноземної мови у технічному ВНЗ і вимогам необхідного кваліфікаційного рівня.
  • Ескіз
    Документ
    До питання щодо методів формування навичок сприйняття усної мови
    (НТУ "ХПІ", 2013) Левін, Євген Давидович; Карлюк, Сергій Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Використання британських методик у викладанні англійської мови
    (НТУ "ХПІ", 2017) Басов, Віктор Васильович; Сергіна, Світлана Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Modultests sammlung für deutsch
    (НТУ "ХПІ", 2012) Skripnitschenko, L. W.; Kostyschewa, O. B.; Massalowa, L. W.; Chreschtschenyk, A. М.; Jazenko, N. W.; Скрипниченко, Лілія Василівна; Костишева, Олена Борисівна; Масалова, Людмила Володимирівна; Хрещенюк, Алла Миколаївна; Яценко, Надія Валеріївна
    Збірник складається з чотирьох розділів – читання, аудіювання, говоріння, письма. Тести складені на основі оригінальних текстів та представляють інтерес для всіх, хто цікавиться німецькою мовою