Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз впливу фізичних вправ на зменшення стресу у студентів в умовах воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Арабаджи, Тимур Дмитрович; Арабаджи, Анна Юріївна; Федорина, Тетяна Євгеніївна
    Під час воєнного стану всі люди нашої країни знаходяться в умовах постійної психологічної напруги, яка негативно впливає на якість життя. У цей час дуже важливо підтримувати фізичну активність, яка сприяє зниженню в організмі людини рівня гормону стресу, а саме кортизолу. У дослідженні було проведено анкетування із застосуванням психологічного тестування та вимірювання фізіологічних параметрів студентів. За результатами дослідження можна зробити такі висновки: під час складних умов воєнного стану потребує уваги вирішення проблеми збереження здоров’я, заняття фізичними вправами є стимулятором життєдіяльності організму та важливим фактором зміцнення здоров’я людини.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування функціональних петель TRX на заняттях з фізичного виховання зі студентами з захворюванням остеохондрозом хребта
    (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2019) Долгарева, Марія Георгіївна; Федорина, Тетяна Євгеніївна
    Дослідницька робота присвячена пошуку і перевірці ефективності нових форм і методик проведення занять у спеціальній медичній групі. Мета дослідження - перевірка ефективності використання функціональних петель TRX на заняттях спеціальної медичної групи для покращення показників здоров’я хребта у студентів з захворюванням остеохондрозом. Збір даних здійснювався на заняттях з фізичного виховання в спеціальній медичній групі Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Результати дослідження виявили ефективність та безпечність розроблених комплексів вправ з використанням петель TRX: показники функціонального та фізичного стану хребта у учасників дослідження значно покращились. Розроблений комплекс вправ з функціональними петлями TRX можна рекомендувати для впровадження у робочу програму спеціальної медичної групи, а також для самостійних занять студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз адаптивних можливостей серцево-судинної системи студенток 1-2 курсів НТУ "ХПІ"
    (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2019) Арабаджи, Анна Юріївна; Федорина, Тетяна Євгеніївна; Фоменко, Вікторія Вікторівна
    Проведено анкетування студентів та зроблений аналіз показників основних цінностей студентської молоді. Розроблена комплексна методика для занять ґрунтована на засобах і методах легкої атлетики. Проведено дослідження адаптаційних можливостей організму студентів, під час занять легкою атлетикою. Дана порівняльна характеристика процесу адаптації студентів першого та другого року навчання. Для аналізу адаптаційних можливостей використовувався метод варіаційної пульсометрії. Розглядаються основні напрями вдосконалення процесу фізичного виховання студентів ВНЗ. Акцентується увага на необхідності пошуку нових ефективних напрямків оздоровлення студентів, підвищення рівня їх фізичного розвитку та підготовленості. Показано, що процеси адаптації студентів, оцінені по характеру змін показників сердечного ритму мають позитивні тенденції протягом обох курсів при регулярних фізичних навантаженнях. Отримані результати дають можливість стверджувати, що виконання фізичних вправ позитивно впливає на всі ланки рухового апарату, що дозволяє зберегти й розвинути високу рухливість в опорно-руховому апарату.