Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Основні види відповідальності фахівця з фізичної культури і спорту в умовах сучасного суспільства
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2020) Зінченко, Ліна Володимирівна
    Проаналізовані витоки відповідальності, основні види відповідальності, розкриті поняття основних видів відповідальності. Доведено, що формування і розвиток відповідальності вкрай важливий процес на різних етапах становлення особистості в сім’ї, системі освіти та професійній діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Методика мотивації молоді на здоровий спосіб життя
    (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2019) Ткаченко, Г. В.; Дегтярьова, Ірина Вікторівна; Гасан, Юлія Миколаївна
    У статті розглядається організація прищеплення цінностей здорового способу життя і фізичної культури у підлітково-молодіжному середовищі. Для молоді характерна недостатня сформованість позитивних соціально-значущих стереотипів. Для більшості молодих людей характерно байдужо-пасивне ставлення до свого здоров'я і відсутність культури його підтримки, що може привести до формування негативних поведінкових деформацій, які впливають на виховання і змінюють весь хід подальшого розвитку особистості. Розглянуто перепони на шляху формування здорового способу життя. Перелічено мотиви занять фізичною культурою. Запропоновано експрес-програму пропаганди цінностей здорового способу життя. Тисячі людей в Україні, які ведуть здоровий спосіб життя, швидше за все становлять виняток, ніж норму. Нормою для більшості є турбота про здоров'я тільки тоді, коли здоров'я погіршується, і починаються хвороби. Тому для того щоб здоровий спосіб життя став нормою для більшості людей необхідні значні соціальні зміни.
  • Ескіз
    Документ
    Формування відповідальності у системі компетентності майбутніх фахівців
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Блошенко, Олена Іванівна
  • Ескіз
    Документ
    Фізичне виховання як гуманітарна дисципліна в технічному ВНЗ
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Зінченко, Ліна Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Складові розвитку професійної відповідальності у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту
    (Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка, 2017) Зінченко, Ліна Володимирівна
    У статті розглянуто проблему, та поняття професійної відповідальності і складові, щодо її розвитку, та критерії оцінювання показників формування професійної відповідальності майбутнього фахівця в сфері фізичної культури і спорту. Також розглянуто особливості діяльності спортивного педагога, та якими рисами повинен бути наділений спортивний педагог. Важливо те, що були проаналізовані загальні підходи для розвитку професійної відповідальності у майбутнього фахівця в сфері фізичної культури і спорту.
  • Ескіз
    Документ
    Формування духовно-моральних цінностей студентів на заняттях фізичного виховання
    (НТУ "ХПІ", 2017) Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
    У статті висвітлюється проблеми духовності особистості, визначаються її теоретичні засади, аналізуються ключові поняття «духовно-моральні цінності», «педагогічні умови», визначено позитивний вплив занять фізичною культурою та спортом на формування особистості, презентуються результати експериментальної роботи щодо розробки педагогічних умов формування у студентів духовно-моральних цінностей на заняттях фізичним вихованням, визначені рівні та критерії сформованості духовно-моральних цінностей.
  • Ескіз
    Документ
    Фізкультурно-спортивна освіта в системі підготовки сучасного інженера
    (НТУ "ХПІ", 2011) Любієв, Альберт Гнатович; Бондаренко, Тетяна Віталіївна; Горлов, Анатолій Серафімович
    Наведено результати досліджень в галузі фізичного виховання, які спрямовані на удосконалення гуманітарної освіти і оцінювання успішності студентів різних спеціальностей інженерного профілю у виші, відповідно до вимог Болонської системи. Матеріали посібника спрямовані на формування цілісного здоровꞌязаощаджуючого мислення студентів. Призначений для студентів усіх спеціальностей вищих учбових закладів технічного профілю і викладачів фізичного виховання і спорту.