Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Навчальні заняття з дисципліни "Фізичне виховання" у сучасних умовах
    (Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", 2023) Глядя, Сергій Олександрович; Юшко, Олексій Володимирович; Любієв, Альберт Гнатович
    Акцентовано увагу щодо основних видів навчальних занять дисципліни «Фізичне виховання» при викладанні у дистанційній формі навчання. Запропоновано види практичних занять, представлено розроблені індивідуальні практичні роботи для здобувачів вищої освіти усіх спеціальностей основної та спеціальної медичних груп.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання"
    (2023) Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Глядя, Сергій Олександрович; Блошенко, Олена Іванівна
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами зі спеціалізацій з видів спорту, з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи для студентів НТУ "ХПІ" денної форми навчання усіх спеціальностей "Основи планування спортивного навантаження на заняттях з важкої атлетики"
    (2023) Глядя, Сергій Олександрович; Любієв, Альберт Гнатович
    Методичні вказівки підготовлено до самостійної роботи для студентів денної форми навчання усіх спеціальностей НТУ «ХПІ» основної медичної групи, спеціалізація з виду спорту «Важка атлетика». Дані методичні вказівки призначені для самостійного вивчення теоретичної частини студентами 1-3 курсів неспортивних спеціальностей технічних закладів вищої освіти (ЗВО) основ спортивного планування, показників тренувальних та змагальних навантажень, вміння аналізувати спортивні досягнення важкоатлетів, оволодіння методикою розрахунку ваги штанги, свідомо оцінювати і контролювати свої можливості для відвертання отримання спортивних травм та перевірки у практичній діяльності. Приклад розрахунків ваги штаги для навантажень може використовуватися спортсменами з класичного пауерліфтингу, а також при заняттях атлетичною гімнастикою.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання"
    (2022) Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Глядя, Сергій Олександрович; Блошенко, Олена Іванівна
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання» передбачає виховання студентів, потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами зі спеціалізацій з видів спорту, з видів рухової активності, застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців, збереження і зміцнення здоров’я. Послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яка відповідає Першому (бакалаврському) рівню.
  • Ескіз
    Документ
    Життєдіяльність людини в умовах глобалізації та основні проблеми глобалізованого суспільства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Горлов, Анатолій Серафімович; Любієв, Альберт Гнатович; Блошенко, Олена Іванівна; Гращенкова, Жанна Вікторівна
    Стаття відображає суть відповідальності людини за майбутнє цивілізації і життя на Землі. Усвідомлення і формування цього відчуття неможливе без фундаментальних змін в цивілізаційних основах людського буття, реального затвердження принципу єдності природного і соціа льного. Це треба враховувати всім, хто причетний до процесів виховання і освіти. Дослідження присвячені суто теоретичним питанн ям. Їхній зміст дає можливість ознайомитися з деякими поняттями, на базі яких формується загальне уявлення про основні проблеми сучасного глобалі зованого суспільства і ролі цивілізаційних особливостей його розвитку. Припускається, що використання філософсько-культурологічного підходу дозволить змінити мотиваційно-ціннісне ставлення до фізкультурно-спортивної освіти і, як наслідок, сприятиме формуванню фізично, психічно і соціально здорової особистості майбутньої людини. Важливе місце відводиться сфері вищої інженерно-технічної освіти. З позиції носферного мислення пріоритетом виховання у навчальних закладах різного типу повинно бути формування етичного здоров’я дітей і молоді. Основним механізмом, що формує світогляд, завжди були традиції, які впливали на свідомість людей через освіту. Історично повинно мати місце єдність культур різних цивілізацій і взаємозв’язок понять про східну і західну людину. При вирішенні завдань по поліпшенню життя людства і збереженню цивілізації провідна роль належить науці. Природознавство – це наука-еталон і фундамент наукового знання. Прикладні науки є продовженням природознавства, впровадженням в практику його результатів. До прикладних відносяться технічні, сільськогосподарські, медичні, воєнні та інші науки. Саме до цього циклу наук належить і фізичне виховання. В цьому напрямі мислення актуальними будуть вимоги галузевого стандарту (ОКХ) до професійно-прикладної підготовки сучасного інженера.