Кафедра "Маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65016

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/marketing

Кафедр "Маркетинг" створена на основі кафедр "Економіка і маркетинг" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992) та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709) (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Маркетинг в НТУ "ХПІ" – це понад 25 років підготовки висококласних фахівців-маркетологів для усіх галузей економіки та сфер діяльності.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 13 кандидатів наук: 11 – економічних, 2 – технічних; 5 співробітників мають звання професора, 13 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Економічне оцінювання ефективності комерційних можливостей інтелектуальної власності та промислових інновацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Череп, Алла Василівна; Фонарьова, Тетяна Анатоліївна; Косенко, Олександра Петрівна
    Стаття присвячена дослідженню існуючих підходів до економічного оцінювання ефективності комерційних можливостей інтелектуальної власності та промислових інновацій у виробничо-комерційній діяльності промислових підприємств. Визначено та обґрунтовано найбільш важливі групи показників, що характеризують ефективність комерційних можливостей інтелектуальної власності та промислових інновацій. До цих груп віднесено: показники, що характеризують ринкові характеристики інтелектуальної власності (показник цільового призначення ринку, показник перспектив (розвитку) ринку, індикатор позиціонування інтелектуальної технології на ринку); вартісні характеристики, що відображають реальні витрати розробників, і споживачів інтелектуальної власності; комерційні характеристики, що відображають споживчу цінність інтелектуальної технології для потенційного використання; патентно- правові характеристики інтелектуальної власності та промислових інновацій що відображають патентну чистоту об'єкта інтелектуальної власності, охорону виключних прав на нього, неможливість (або в крайньому випадку - значну складність) копіювання та підробки. Детально розглянуто застосовувані нині методи оцінки ефективності використання комерційних можливостей інтелектуальної власності та промислових інновацій, які засновані на співвідношенні результатів і витрат, тобто. на зіставленні отриманого ефекту та витрат. Доведена доцільність перевірки отриманих значень економічної ефективності, а також організації жорсткого контролю за витрачанням коштів та дотриманням запланованих термінів.