Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 42
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до передипломної практики для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. "Готельно-ресторанна справа"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна Олександрівна
    Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» та Положення про порядок проведення практичної підготовки здобувачів вищої освіти Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», практика здобувачів вищої освіти є невід’ємною складовою частиною процесу навчання в Університеті. Її спрямовано на закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти під час навчання, набуття й удосконалення практичних навичок і вмінь, визначених освітньою програмою підготовки фахівців за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Метою практики є ознайомлення здобувачів вищої освіти з умовами праці на виробництві, оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці, формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових, виробничих і економічних умовах, набуття досвіду під час виконання фахових завдань. Відповідно до Стандарту вищої освіти України для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 24 «Сфера обслуговування», спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» (затверджено та введено в дію наказом Міністерства освіти і науки України від 04.03.2020 № 384) освітніми програмами «Готельно-ресторанна справа» і «Готельно-ресторанний бізнес» у 8 семестрі передбачено виробничу практику в обсязі 6 кредитів ЄКТС.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації до виконання та захисту випускної кваліфікаційної роботи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Чайка, Тетяна Олександрівна
    Відповідно до Стандарту вищої освіти України, перший (бакалаврський) рівень, галузь знань 24 Сфера обслуговування, спеціальність 241 Готельно-ресторанна справа (затверджено і введено в дію Наказом Міністерства освіти і науки України від 04.03.2020 № 384), атестація здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти включає публічний захист кваліфікаційної роботи. Випускна кваліфікаційна робота виконується на завершальному етапі навчання здобувачів вищої освіти в Університеті і передбачає: систематизацію, закріплення, розширення теоретичних і практичних знань із освітньої програми та застосування їх при вирішенні конкретних, технічних, економічних, виробничих та інших завдань; розвинення навичок самостійної роботи. Робота студента над бакалаврською темою пов’язана із поглибленим вивченням теорії, зведенням у систему раніше здобутих знань і оновленням їх у процесі практичного вирішення поставленої проблеми, формуванням та розвитком компетентностей самостійного дослідження та експериментування. Підготовка бакалаврської роботи за обраною спеціальністю підвищує наукову ерудицію студента, розширює пізнавальні інтереси, поглиблює теоретичну підготовку майбутнього фахівця. Метою підготовки випускної кваліфікаційної роботи є систематизація, закріплення та поглиблення теоретичних знань, а також виявлення рівня професійно-психологічної готовності майбутнього фахівця щодо практичної діяльності при постановці та вирішенні конкретних завдань. Випускна кваліфікаційна робота повинна містити теоретичну цінність та практичну значущість.
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Методологія і організація наукових досліджень в галузі"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Стригуль, Лариса Станіславівна
    Дисципліна спрямована на ознайомлення здобувачів вищої освіти з історією розвитку науки, організаційною структурою науки в Україні та НТУ «ХПІ»; сприяє формуванню навичок здійснення наукових досліджень шляхом загальнонаукових і спеціальних методів пізнання. Мета та цілі дисципліни. – формування теоретичних знань з методології і організації наукових досліджень, оволодіння інструментальними засобами дослідження, отримання, зберігання, обробки інформації та застосовувати їх під час вирішення поставлених завдань. Оволодіння навичками публічних ділових і наукових комунікацій з використанням інформаційних технологій задля вирішення поставлених завдань.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації до виконання та захисту випускної кваліфікаційної роботи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна Юріївна
    Відповідно до Стандарту вищої освіти України, другий (магістерський) рівень, галузь знань 24 Сфера обслуговування, спеціальність 241 Готельно-ресторанна справа (затверджено і введено в дію Наказом Міністерства освіти і науки України від 05.01.2021 № 26), атестація здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти здійснюється у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи. Кваліфікаційна робота магістра із спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа – це індивідуальне завдання науково-дослідницького та практичного характеру, яке виконує здобувач вищої освіти на завершальному етапі фахової підготовки та є однією з форм виявлення теоретичних і практичних знань, уміння їх застосовувати при розв’язуванні складної задачі або проблеми в сфері готельного та ресторанного бізнесу, що потребує здійснення досліджень та/або інновацій і характеризується комплексністю і невизначеністю умов. Кваліфікаційна робота покликана розкрити науковий потенціал магістра, показати його здібності в організації та проведенні самостійного дослідження, в використанні сучасних методів та підходів при вирішенні проблем у досліджуваній галузі готельно-ресторанного господарства, в виявленні результатів проведених досліджень, їх аргументації та розроблення обґрунтованих рекомендацій та пропозицій. У кваліфікаційній роботі магістра втілюються результати наукових досліджень і досягнення науково-технічного прогресу, впровадження інноваційних технологій у готельному та ресторанному господарстві. Випускна кваліфікаційна робота може носити теоретичний характер. При цьому вона повинна містити фундаментальні дослідження, мати наукову новизну, теоретичну цінність та практичну значущість.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації до проходження та захисту дослідницької практики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Жадан, Тетяна Андріївна
    Рівень розвитку науки і техніки є визначальним чинником прогресу суспільства, підвищення добробуту громадян, їх духовного та інтелектуального зростання. Успіхи в науці і техніці, створенні нових технологій, потребують міцної освітньої бази, створення наукового та творчого потенціалу країни. Відповідно до законів України ―Про освіту‖, ―Про вищу освіту‖, наказів Міністерства освіти і науки України, на заклади вищої освіти покладена відповідальність у підготовці конкурентоспроможних, висококваліфікованих фахівців, які повинні володіти сучасними інноваційними технологіями та бути підготовленими до вирішення практичних задач в межах своїх фахових компетенцій. Необхідною передумовою підвищення рівня освоєння здобувачами освіти спеціальних знань і сприяння інтенсивності розвитку творчої та професійної самостійності майбутніх фахівців виступає науково-дослідна діяльність студентів. Тому для магістрантів на другому році навчання передбачено проходження дослідницької практики, завдання якої – розвиток компетенцій, пов’язаних з організацією і виконанням науково-дослідних робіт.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до передипломної практики для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спец. "Готельно-ресторанна справа"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна Юріївна
    Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» та Положення про порядок проведення практичної підготовки здобувачів вищої освіти Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», практика здобувачів вищої освіти є невід’ємною складовою частиною процесу навчання в Університеті. Її спрямовано на закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти під час навчання, набуття й удосконалення практичних навичок і вмінь, визначених освітньою програмою підготовки фахівців за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Метою практики є ознайомлення здобувачів вищої освіти з умовами праці на виробництві, оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці, формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових, виробничих і економічних умовах, набуття досвіду під час виконання фахових завдань. Відповідно до Стандарту вищої освіти України для другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 24 «Сфера обслуговування», спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» (затверджено і введено в дію наказом Міністерства освіти і науки України від 05.01.2021 р. № 26), освітньо професійною програмою «Готельно-ресторанний бізнес» у 3 семестрі передбачено передипломну практику в обсязі 15 кредитів ЄКТС.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Фінансово-економічний аналіз в готельно-ресторанному бізнесі"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Матеріали методичних вказівок містять програму дисципліни, поняття і терміни, питання для самоконтролю, перелік теоретичних та практичних завдань самостійної роботи для закріплення матеріалу. Структуру методичних вказівок побудовано зі збереженням принципу взаємозв'язку теоретичного обґрунтування і практичного застосування знань по досліджуваній дисципліні. Окремо приділено увагу контрольним питанням які передбачають можливість проведення самоконтролю студента. Також студентам рекомендовано відповідну наукову, фахову, нормативно-правову і періодичну літературу.
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Бізнес-планування в готельно-ресторанному господарстві". Частина І
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Організація самостійної роботи з навчально-методичними матеріалами студентів з дисципліни «Бізнес-планування в готельно-ресторанному господарстві» є однією із важливих складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину, систематизацію та стійкість набутих знань і умінь, та є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом під час позааудиторної навчальної роботи і його творчого застосування в майбутній професійній діяльності. Матеріали конспекту лекцій містять основні поняття і терміни, питання для самоконтролю, Дисципліна є невід’ємною складовою частиною навчального процесу підготовки бакалаврів в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа».
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Бізнес-планування в готельно-ресторанному господарстві. Частина 2
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Організація самостійної роботи з навчально-методичними матеріалами студентів з дисципліни «Бізнес-планування в готельно-ресторанному господарстві» є однією із важливих складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину, систематизацію та стійкість набутих знань і умінь, та є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом під час позааудиторної навчальної роботи і його творчого застосування в майбутній професійній діяльності. Матеріали конспекту лекцій містять основні поняття і терміни, питання для самоконтролю,.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Бізнес-планування в готельно-ресторанному господарстві"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни «Бізнес-планування в готельно-ресторанному господарстві» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання зі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» містять перелік тем лекційних занять, завдань для курсового проєкту студентів та список джерел інформації. Структуру методичних вказівок до виконання курсового проєкту побудовано зі збереженням принципу взаємозв'язку теоретичного обґрунтування і практичного застосування знань по досліджуваній дисципліні. Також для самостійної роботи студентам рекомендовано відповідну наукову, фахову, нормативно-правову і періодичну літературу.