Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (розрахункової роботи) з дисципліни "Устаткування закладів готельно -ресторанного господарства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Мартинова, Вікторія Вікторівна
    Дисципліна спрямована на формування комплексу необхідних знань, які дозволять майбутнім фахівцям кваліфіковано вирішувати питання у сфері раціонального використання та експлуатації професійного устаткування закладів готельно-ресторанного господарства. Мета та цілі дисципліни. - оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками щодо основних видів, принципів дії, правил експлуатації та техніки безпеки професійного устаткування закладів готельно-ресторанного господарства задля підвищення ефективності їх діяльності та конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інноваційні ресторанні технології"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Самостійна робота з дисципліни «Інноваційні ресторанні технології» спрямована на глибоке освоєння студентами теоретичних знань та їх практичне застосування. Основні завдання для ефективної організації самостійної роботи: ознайомлення з сучасними дослідженнями та науково-технічними джерелами з інноваційних технологій у ресторанному господарстві; аналіз нових тенденцій та методів, що застосовуються у кулінарії; проведення власних досліджень щодо ефективності різних технологій; створення концепції інноваційного ресторану або окремого меню. Методи та форми виконання самостійної роботи: дослідження статей, книг, наукових публікацій та онлайн-ресурсів з тематики інноваційних технологій у ресторанному господарстві; створення нових рецептів з використанням інноваційних технологій та їх тестування; розробка проектів, що включають впровадження інноваційних технологій у ресторанному бізнесі.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Девелопмент та управління ресурсами"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Куниця, Катерина Вікторівна
    Самостійна робота з дисципліни "Девелопмент та управління ресурсами" має значний вплив на студентів, а саме: дозволяє глибше вивчати концепції, методи та стратегії, пов'язані з розвитком та управлінням ресурсами в готельно-ресторанному бізнесі; опрацювання матеріалу сприяє розвитку аналітичних навичок студентів, шляхом аналізу ринкових тенденцій, внутрішніх процесів бізнесу та вплив зовнішніх чинників на готельно-ресторанну діяльність; стимулює студентів розробляти та реалізовувати власні ідеї щодо розвитку готельно-ресторанного бізнесу, стимулює навичку думати творчо та шукати нетрадиційні шляхи вирішення проблем; під час самостійної роботи студенти часто працюють у групах або з викладачами, що сприяє розвитку комунікаційних навичок, допомагає ефективно спілкуватися, обговорювати ідеї та добиватися консенсусу. В цілому, самостійна робота з дисципліни "Девелопмент та управління ресурсами" є необхідною для забезпечення глибокого розуміння галузі, сприяє комплексному фаховому розвитку студентів, розвитку критичного мислення, підготовки до кар'єри та розвитку особистих якостей, необхідних для успіху.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Інноваційні ресторанні технології"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Виконання практичних робіт з дисципліни «Інноваційні ресторанні технології» спрямовано на розвиток у студентів практичних навичок та глибокого розуміння сучасних технологій, які застосовуються в ресторанному бізнесі; дозволить студентам закріпити теоретичні та практичні знання, отриманні ними на лекціях; відпрацювати навички самостійної роботи з елементами творчого пошуку, ініціативності; оволодіти вмінням узагальнювати теоретичні матеріали, аналізувати інформацію, працювати зі спеціальною літературою та довідниковими матеріалами; розвинути уміння формулювання власних висновків, чіткої аргументації, обґрунтування прийнятих рішень та пропозицій. Мета практичних робіт полягає у зміцненні, систематизації і поглибленні знань студентів, в забезпеченні студентів можливістю застосовувати теоретичні знання на практиці; вивчення функціональних можливостей обладнання та його ефективного використання у ресторанному господарстві; знайомство з інноваційними підходами у розробці та приготуванні страв, такими як молекулярна кухня, технології продовження терміну придатності продуктів (LLFF, ESL) та інші; розвиток умінь та навичок, спрямованих на підвищення якості та ефективності обслуговування клієнтів у закладах ресторанного господарства; формування у студентів професійних компетенцій, необхідних для успішної роботи у ресторанному бізнесі; навчання студентів аналізувати результати своєї роботи, робити висновки щодо ефективності використаних методик, розвиток критичного мислення та вміння оцінювати якість готових страв, їх відповідність сучасним стандартам.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Девелопмент та управління ресурсами"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Куниця, Катерина Вікторівна
    Виконання практичних робіт дозволить студентам закріпити теоретичні та практичні знання, отриманні ними на лекціях; відпрацювати навички самостійної роботи з елементами творчого пошуку, ініціативності; оволодіти вмінням узагальнювати теоретичні матеріали, аналізувати інформацію, працювати зі спеціальною літературою та довідниковими матеріалами; розвинути уміння формулювання власних висновків, чіткої аргументації, обґрунтування прийнятих рішень та пропозицій. Mета практичних робіт полягає у зміцненні, систематизації і поглибленні знань студентів, розвитку навичок виконання техніко-економічних та технологічних розрахунків, вдалого застосування одержаних теоретичних знань при вирішенні практичних питань. Девелопмент та управління ресурсами в готельно-ресторанному бізнесі - це процеси планування, організації, керування і контролю, спрямовані на ефективне використання різних ресурсів (таких як фінанси, персонал, матеріали, обладнання, інформація тощо) з метою досягнення стратегічних цілей та забезпечення якісного обслуговування гостей. Ці процеси включають в себе розробку стратегій розвитку, найм та управління персоналом, контроль за фінансами, управління якістю обслуговування, маркетинг та просування бренду, а також впровадження інноваційних технологій для поліпшення ефективності та конкурентоспроможності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) з дисципліни "Інноваційні ресторанні технології"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Виконання індивідуального завдання з дисципліни "Інноваційні ресторанні технології" полягає у формуванні у студентів практичних навичок і теоретичних знань, необхідних для впровадження новітніх технологій в ресторанний бізнес. Це включає засвоєння нових тенденцій та інновацій в ресторанній індустрії, розвиток аналітичних та дослідницьких здібностей шляхом аналізу сучасних технологій та оцінкою їх впливу на ефективність роботи ресторану, розробка і впровадження інноваційних рішень для покращення якості обслуговування, оптимізації виробничих процесів та підвищення конкурентоспроможності ресторанного бізнесу; розвиток навичок управління проектами способом вміння планувати, організовувати і контролювати процеси впровадження новітніх технологій; підвищення професійної компетентності – формування комплексного розуміння сучасних вимог та викликів, з якими стикаються ресторатори в умовах швидкого розвитку технологій.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) з дисципліни "Девелопмент та управління ресурсами"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Куниця, Катерина Вікторівна
    Виконання індивідуального завдання з дисципліни "Девелопмент та управління ресурсами" має кілька важливих переваг: поглиблене розуміння матеріалу за рахунок практичного застосування знань, отриманих під час навчання, допомагає студентам краще зрозуміти теоретичний матеріал. Виконуючи завдання, студенти перевіряють своє розуміння та вміння застосовувати отримані знання на практиці. Управління ресурсами в готельно-ресторанному бізнесі вимагає ряду навичок, таких як аналітичність, стратегічне мислення, креативність та комунікаційні вміння. Індивідуальні завдання стимулюють самостійність студентів та відповідальність за власне навчання за рахунок самостійного збору і аналізу інформації, розробляти рішення та представляти свої результати. Сучасний готельно-ресторанний бізнес дуже конкурентноспроможний, і випускникам цієї галузі важливо мати практичні навички та знання, які вони можуть застосувати в реальному житті. Виконання індивідуального завдання допомагає студентам набути цих навичок і стати більш привабливими для роботодавців, допомагає поглибити свої знання та розвинути навички управління, підготовлює їх до успішної кар'єри в цій галузі.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни "Технологія продукції ресторанного господарства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Відповідно до навчального плану студенти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» освітнього ступеня «бакалавр» виконують курсовий проєкт з дисципліни «Технологія продукції ресторанного господарства». Метою написання курсової роботи з технології продукції ресторанного господарства є поглиблення та закріплення знань, отриманих у процесі теоретичних і практичних занять з дисципліни; формування навичок творчого мислення, набуття навичок розробки технологічного процесу виробництва кулінарних і борошняних кондитерських виробів, підготовка нормативної бази для діяльності та оцінка ефективності прийнятих рішень.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (реферату) з дисципліни "Вступ до спеціальності. Ознайомча практика"
    (2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Александрова, Вікторія Олександрівна
    Дисципліна «Вступ до спеціальності. Ознайомча практика» є обов’язковим освітнім компонентом спеціальної (фахової) підготовки студентів спеціальності 242 «Туризм» першого (бакалаврського) рівня освіти. Методичні вказівки щодо виконання індивідуального завдання розроблені відповідно до рекомендацій МОН України з навчально-методичного забезпечення і складені відповідно до робочої програми дисципліни «Вступ до спеціальності. Ознайомча практика». Мета навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності. Ознайомча практика: – ознайомлення студентів з історією і традиціями НТУ «ХПІ», порядком організації навчального процесу у вищій школі та особливостями Болонського процесу; – формування комплексної уяви про сутність туристичного бізнесу, ознайомлення з основами гостинності; – формування у студентів системних уявлень про зміст і умови майбутньої професійної діяльності; – ознайомлення студентів з можливостями працевлаштування, головними вимогами потенційних роботодавців; – формування у студентів (за допомогою інтерактивних занять) компетентностей, пов'язаних з практичним застосуванням системи знань, умінь і навичок в туристичному бізнесі. Дисципліна покликана сприяти впровадженню в навчальний процес системи поетапної практичної підготовки майбутніх фахівців в області туристичного бізнесу, з послідовним нарощуванням рівня професійних знань і практичних навичок. Індивідуальне завдання є формою позааудиторної самостійної роботи студента, має практичний характер, виконується самостійно протягом вивчення дисципліни відповідно до графіка навчального процесу із забезпеченням консультативного супроводу з боку викладача. Навчальним планом передбачено виконання індивідуального завдання з дисципліни «Вступ до спеціальності. Ознайомча практика» у вигляді реферату. Реферат є самостійною, логічно цілісною працею, яка демонструє вміння студента користуватися літературними джерелами, систематизувати і аналізувати інформацію, робити узагальнення та висновки. Виконання індивідуального завдання сприяє оволодінню первинним досвідом професійної діяльності і передбачає ознайомлення з діючими об'єктами туристичної індустрії, вивчення особливостей та дослідження проблемних моментів їх діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до навчальної практики студентів спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" першого (бакалаврського) рівня освіти усіх форм навчання
    (2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Александрова, Вікторія Олександрівна
    Практика здобувачів вищої освіти є невід’ємною складовою частиною процесу навчання в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» (НТУ «ХПІ»). Її спрямовано на закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти під час навчання, набуття й удосконалення практичних навичок і вмінь, визначених освітньою програмою підготовки фахівців за відповідною спеціальністю. Навчальна практика є етапом, що забезпечує перехід від теоретичного навчання до професійної діяльності здобувачів вищої освіти. Метою навчальної практики є закріплення і поглиблення теоретичних знань студентів, формування в них професійних умінь і навичок прийняття самостійних рішень під час виконання конкретної роботи. Навчальна практика спрямована на ознайомлення здобувачів вищої освіти з умовами праці на виробництві, оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в обраній галузі, формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових, виробничих і економічних умовах, набуття досвіду під час виконання фахових завдань. Основними завданнями навчальної практики, що визначають специфіку її організації та здійснення щодо інших видів практичного навчання в Університеті, є: – виховання професійних якостей молодого фахівця через широке залучення здобувачів вищої освіти до суспільно-корисної праці; – закріплення та поглиблення знань, одержаних під час вивчення відповідних навчальних дисциплін.