Кафедра "Автоматика та управління в технічних системах"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5193

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/auts

Кафедра "Автоматика та управління в технічних системах" виділилася в самостійну одиницю у складі електромеханічного факультету Харківського електротехнічного інституту в 1948 році з кафедри "Електричні апарати". У момент створення вона мала назву Кафедра "Автоматика і телемеханіка". Першим завідувачем кафедри став кандидат технічних наук, доцент Файвель Аронович Ступель.

За роки свого існування кафедра випустила понад 3500 фахівців.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 1 доктор технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки "Статистична обробка експериментальних даних" до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Методи аналізу та автоматизованої обробки даних"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Івашко, Андрій Володимирович; Лунін, Денис Олександрович; Євсін, Андрій Вікторович
    Для збору та обробки експериментальних даних в даний час широко використовується комп'ютерна техніка. Її застосування дозволяє збільшити швидкість обробки експериментальної інформації, виявити ті, або інші закономірності. У початковий період розвитку комп'ютерної техніки її використання вимагало обов'язкового знання основ програмування та самостійного складання відповідних програм, що суттєво обмежувало широке використання обчислювальної техніки під час обробки експериментальних даних у природничих та технічних науках. В даний час існує значна кількість програмних пакетів, що не вимагають поглиблених знань в галузі програмування і дозволяють вирішувати щирий спектр завдань обробки даних.
  • Ескіз
    Документ
    Цифрові фільтри
    (2023) Івашко, Андрій Володимирович; Лунін, Денис Олександрович
    Методичні вказівки містять також індивідуальні завдання для виконання лабораторних робіт, які допоможуть краще зрозуміти особливості тих або інших алгоритмів. Для покращення засвоєння навчального матеріалу роботи супроводжуються також індивідуальними домашніми завданнями та прикладами їх виконання.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання комп'ютерних мереж
    (2023) Лунін, Денис Олександрович; Гапон, Анатолій Іванович
    Для підвищення ефективності функціонування мереж підприємства повинні використовуватися засоби їх поширення у випадку збільшення кількості робочих станцій та користувачів. Це призводить до необхідності більш детального вивчення та використання спеціальних пристроїв та відповідних стандартів для об’єднання окремих локальних мереж в єдину.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт "Системи цифрової обробки сигналів"
    (2022) Івашко, Андрій Володимирович; Лунін, Денис Олександрович; Гунбін, Михайло Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт "Системи цифрової обробки сигналів"
    (2022) Івашко, Андрій Володимирович; Лунін, Денис Олександрович; Гунбін, Михайло Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Синтез та дослідження цифрових пристроїв та кінцевих автоматів
    (2022) Караман, Дмитро Григорович; Лунін, Денис Олександрович; Гапон, Дмитро Анатолійович
    Основною метою виконання лабораторних робіт є ознайомлення студентів з основними принципами внутрішньої організації та роботи обчислювальних пристроїв цифрової техніки та систем управління, надання знань і практичних навичок, що необхідні для аналізу та проектування обчислювальних модулів та систем управління, побудованих на базі дискретної логіки та цифрових детермінованих скінченних автоматів. Лабораторні роботи та методичні вказівки до них укладені таким чином, аби студенти могли виконувати лабораторні роботи самостійно, у дистанційному та асинхронному режимах навчання.