Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Роль та відповідальність викладача у визначенні та впровадженні дидактичних аспектів формування науково-дослідницької компетентності магістрів психолого-педагогічного напряму підготовки
    (НТУ "ХПІ", 2018) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Тарасов, Максим Олексійович
    У статті обговорюються питання ролі та відповідальності викладача у визначенні та впровадженні дидактичних аспектів формування науково- дослідницької компетентності магістрів психолого-педагогічного напряму підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання готовності майбутнього інженера до професійного самовдосконалення в умовах технічного університету
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2007) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Статтю присвячено проблемам формування сучасних інженерних кадрів. Обґрунтовано методику оцінювання готовності майбутнього інженера до професійного самовдосконалення. Практично перевірено розроблені критерії оцінювання рівня розвитку всієї сукупності особистісно-професійних умінь і здатностей майбутнього інженера.
  • Ескіз
    Документ
    Формування ергономічної компетентності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" на міждисциплінарній основі
    (Класичний приватний університет, 2015) Демідова, Юлія Євгенівна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    У статті розглянуто сутність ергономічної компетентності, її важливості для суб’єктів освітнього процесу і практичних кроків, які визначатимуть ефективність процесу її формування у слухачів магістерської програми спеціальності “Педагогіка вищої школи” на міждисциплінарній основі ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Проаналізовано завдання курсів інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін у системі підготовки майбутніх викладачів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування готовності до науково-педагогічної діяльності магістрантів спеціальності «Педагогіка вищої школи»
    (НТУ "ХПІ", 2014) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Статтю присвячено проблемам професійної підготовки магістрантів спеціальності «Педагогіка вищої школи». Автором розкрито особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності у слухачів магістерського програми з педагогіки вищої школи у процесі вивчення навчальної дисципліни «Практична підготовка та стажування». Розкрито дидактичні принципи та педагогічні умови підготовки, що сприятимуть формуванню готовності до майбутньої науково-педагогічної діяльності магістрантів.