Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Ергономічна компетентність як результат навчання та інтегрований показник якості фахової підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах освітніх трансформацій
    (Університет ім. Альфреда Нобеля, 2018) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Демідова, Юлія Євгенівна
    У статті наведено результати навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін в контексті формування ергономічної компетентності як показника якості фахової підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Обговорюються результати впливу навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін на сформованість ергономічної компетентності магістрантів-педагогів.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Практична підготовка та стажування"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Це видання містить програму, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Практична підготовка та стажування" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" зі спеціальності 8.18010021 "Педагогіка вищої школи" денної та заочної форми навчання. Структурно ця робота складається з шести основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі навчальної дисципліни "Практична підготовка та стажування"; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання студентів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст навчальної дисципліни. У третьому розділі наведено перелік практичних занять. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. У п'ятому розділі подано індивідуальне завдання з курсу "Практична підготовка та стажування". Шостий розділ містить контрольні запитання для підготовки до складання іспиту з дисципліни "Практична підготовка та стажування". Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, що може бути корисним для студента при самостійному вивченні тем з цієї дисципліни.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічний контроль в системі освіти"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Це видання містить програму, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічний контроль в системі освіти" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" зі спеціальності 8.18010021 "Педагогіка вищої школи" денної та заочної форми навчання. Структурно ця робота складається з п'яти основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі навчальної дисципліни; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання студентів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст навчальної дисципліни. У третьому розділі наведено перелік практичних занять. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. У п'ятому розділі подано контрольні запитання для іспиту з дисципліни. Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для студента при самостійному вивченні тем з цієї дисципліни.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Фізична культура та психофізіологічний тренінг"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Це видання містить програму, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Фізична культура та психофізіологічний тренінг" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" зі спеціальності 8.18010021 "Педагогіка вищої школи" денної та заочної форми навчання. Структурно ця робота складається з шести основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі навчальної дисципліни "Фізична культура та психофізіологічний тренінг"; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання студентів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст навчальної дисципліни. У третьому розділі наведено перелік практичних занять. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. У п'ятому розділі подано контрольні запитання для заліку з дисципліни "Фізична культура та психофізіологічний тренінг". Шостий розділ містить діагностичні методики, які можуть допомогти у діагностиці особистісної сфери магістрантів. Видання містить список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для студента при самостійному вивченні тем з цієї дисципліни.
  • Ескіз
    Документ
    Формування громадянських цінностей студентської молоді – одна з головних проблем сьогодення
    (НТУ "ХПІ", 2014) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Дяченко, Л. Б.