Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Лідерські якості спортсменів як складова їх готовності до професійного самовизначення після завершення спортивної кар'єри
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Тіняков, Артем Олександрович; Арабаджи, Тимур Дмитрович
    Розглянуто проблему лідерства у спорті та питання розвитку лідерських якостей і рис особистості, які мають позитивно реалізовуватися у подальшій професійній кар‟єрі людини по завершенню спортивної кар'єри. Визначено, що одним з пріоритетних завдань виховної роботи зі спортсменами є формування і розвиток у них лідерських якостей. У зв'язку з цим особливу важливість набуває необхідність здійснення відповідної діагностики лідерського потенціалу спортсменів і його своєчасне виявлення. В результаті діагностування особистісних якостей студентів-спортсменів виявлено лідерські якості, які студенти-спортсмени високо оцінюють та водночас визначають властивими для себе, а також лідерські якості, що студенти-спортсмени вважають найменш розвиненими у себе, але значущими і важливими у подальшій професійній кар‟єрі.
  • Ескіз
    Документ
    Навчально-тренувальний процес у школі вищої спортивної майстерності та формування готовності до професійного самовизначення після спорту
    (Класичний приватний університет, 2016) Романовський, Олександр Георгійович; Арабаджи, Тимур Дмитрович
    У статті зазначено, що навчально-тренувальний процес сприяє розвитку низки особистісних якостей спортсменів, які будуть для них корисними та допоможуть досягти успіху в будь-якій новій сфері професійної діяльності після закінчення спортивної кар’єри. Проте наголошено, що розвиток цих якостей є недостатнім для формування готовності спортсмена до нового професійного самовизначення. Необхідною визнано цілеспрямовану роботу: розробку та впровадження в навчально-тренувальний процес педагогічної технології формування готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз результатів експериментальної роботи з формування готовності спортсменів до професійного самовизначення після закінчення спортивної кар'єри
    (НТУ "ХПІ", 2014) Арабаджи, Тимур Дмитрович
    У статті проаналізовано ефективність розробленої педагогічної технології формування готовності спортсменів до професійного самовизначення після закінчення спортивної кар'єри. За результатами експериментальної роботи було визначено, що розроблена педагогічна технологія ефективна, вона сприяє більш високому рівню формування відповідної готовності у спортсменів і її впровадження в процес професійної підготовки спортсменів доцільно.
  • Ескіз
    Документ
    Досвід формування готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри у вищому навчальному закладі
    (НТУ "ХПІ", 2015) Арабаджи, Тимур Дмитрович
    Проаналізовано досвід реалізації у внз розробленої педагогічної технології, яка передбачає поетапне (смисловий, інформаційно-орієнтовний, аналітично-дієвий етапи) формування структурних компонентів готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар'єри, що дозволило підтвердити доцільність її впровадження у процес підготовки спортсменів.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічна резистентність спортсмена при його підготовці до постспортивного життя
    (НТУ "ХПІ", 2011) Арабаджи, Тимур Дмитрович; Пономарьов, Олександр Семенович
    The phenomenon of psychological resistance of sportsman, which interferes with it is adequate to perceive thought about the necessity of completion of sporting career and search of a new sphere of activity, is analyzed. The necessity of creation of the purposeful system of psychological and pedagogical influence on a sportsman, which would engulf not only an study-trening process but also education of sportsmen, is shown. To one of its directions owes to be their preparation at the post-sporting life, in to that the number through overcoming of resistence.