Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Формування базової професійної компетентності бакалаврів з машинобудування
    (Донецький національний технічний університет, 2018) Асєєва, Ірина Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Резнік, Світлана Миколаївна
    Стаття присвячена проблемі професійної підготовки майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей. Акцентовано увагу на тому, що фахівці кваліфікаційного рівня "бакалавр" поступово починають складати основу кадрового забезпечення суспільного виробництва. Успішне виконання ними виробничих завдань і функцій вимагає відповідного рівня професійної компетентності. Проаналізовано, що базова професійна компетентність майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей постає інтегральною характеристикою їхньої зрілості й об'єднує ключові, базові та спеціальні компетенції. Умовою їх цілеспрямованого формування виступає організація цілісного навчально-виховного процесу на основі використання інноваційних педагогічних технологій та активних методів навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна майстерність сучасного викладача науково-природничих дисциплін у технічному університеті
    (НТУ "ХПІ", 2016) Асєєва, Ірина Володимирівна
    У статті розглянуто сутність педагогічної майстерності, комплекс властивостей особистості сучасного викладача науково-природничих дисциплін та його вплив на формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів технічного університету.