Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Психологія досягнення успіху"
    (2018) Михайличенко, Валентина Євдокимівна; Чебакова, Юлія Григорівна; Головешко, Богдан Романович
    Предметом наукової дисципліни "Психологія досягнення успіху" є процес пізнання людиной самого себе и орієнтація на досягнення успіху у жітті. Успіх найчастіше розуміють як уміння в дусі гармонії і рівноваги пристосуватися до різноманітних і постійно мінливих умов життя. Це такий розвиток сили і здібностей, за допомогою яких людина досягає бажаних етапів у своєму житті, організовує відповідним чином свою енергію й зусилля, а також знання та здібності. Сучасні дослідники активно вивчають умови досягнення життєвого успіху та фактори, що на нього впливають.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічне здоров’я менеджера, як невід’ємна складова його лідерства: педагогічний аспект
    (НТУ "ХПІ", 2018) Головешко, Богдан Романович
    У статті розглядається така складова професійної діяльності менеджера як психологічне здоров’я. Приділено увагу поняттю емоційне вигорання у контексті професійної діяльності. Представлено вітчизняні та зарубіжні підходи до аналізу даних дефініцій. Розглянуто питання стресу та його наслідків, вплив психологічного здоров’я менеджера на можливість виконання ним своїх професійних обов’язків в якості лідера колективу. Обґрунтовано доцільність включення до освітніх програм підготовки менеджерів емоційно-рефлексивного компоненту.
  • Ескіз
    Документ
    Лідерські якості в професійній діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2017) Романовський, Олександр Георгійович; Резнік, Світлана Миколаївна; Гура, Тетяна Віталіївна; Панфілов, Юрій Іванович; Головешко, Богдан Романович; Бондаренко, Вікторія Вадимівна
    У навчальному посібнику представлені як теоретичні засади, так і практичні рекомендації розвитку лідерських якостей, особливу цікавість представляють обґрунтування педагогічних умов формування лідерських якостей майбутніх фахівців з адміністративного менеджменту та аналіз особливостей розвитку лідерських якостей у майбутніх психологів. Призначено для магістрів та викладачів вищих навчальних закладів, що цікавляться проблемами лідерства.
  • Ескіз
    Документ
    Про деякі проблеми розвитку лідерських якостей у студентів вищих навчальних закладів
    (НТУ "ХПІ", 2012) Головешко, Богдан Романович
    Стаття присвячена проблемам розвитку лідерських якостей у студентів вищих навчальних закладів. В ній розглянуто та сформульовано поняття “лідер” та визначені необхідні лідерські якості, потрібні спеціалісту для успішної кар'єрної самореалізації. Також було відокремлено якості, які характеризують менеджера від якостей, які характеризують лідера, на основі чого визначено педагогічні відмінності при їх формуванні.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальні функції лідерства і його роль у професійній діяльності сучасного спеціаліста з інформаційних технологій
    (НТУ "ХПІ", 2013) Головешко, Богдан Романович
    У статті приділено увагу аналізу підходів до вивчення лідерства та лідерських якостей особистості. Запропоновано оновлений погляд на основні лідерські якості та лідерство як соціальне явище. Обґрунтовано важливість наявності лідерських якостей у спеціалістів з інформаційних технологій.