Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування лідерської позиції майбутніх інженерів у закладах вищої технічної освіти
    (НТУ "ХПІ", 2018) Романовський, Олександр Георгійович; Гура, Тетяна Віталіївна; Резнік, Світлана Миколаївна; Панфілов, Юрій Іванович; Черкашин, Андрій Іванович; Костиря, Ірина Валентинівна; Бондаренко, Вікторія Вадимівна
    У навчальному посібнику представлені як теоретичні засади, так і практичні рекомендації щодо формування лідерської позиції майбутніх інженерів у закладах вищої технічної освіти, цікавість представляють умови формування лідерської позиції майбутніх інженерів та аналіз особливостей становлення лідерської позиції студентів у закладах вищої освіти технічного профілю під час аудиторної та позааудиторної діяльності. Призначено для бакалаврів, магістрів та викладачів закладів вищої технічної освіти, що цікавляться проблемами лідерства.
  • Ескіз
    Документ
    Діагностичний інструментарій процесу ефективного формування лідерської позиції майбутніх інженерів у вищих технічних навчальних закладах
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гура, Тетяна Віталіївна; Костиря, Ірина Валентинівна
    У статті розглядаються питання застосування психолого-педагогічної діагностики для ефективного формування лідерської позиції у студентів вищих технічних навчальних закладів. Автор, аналізуючи діагностичний інструментарій визначає комплекс взаємопов'язаних критеріїв: мотиваційно-ціннісний, пізнавально-поведінковий, особистісно-рефлексивний. До кожного критерію встановлено набір показників.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи формування лідерської позиції майбутніх інженерів у вищих технічних навчальних закладах
    (НТУ "ХПІ", 2017) Костиря, Ірина Валентинівна; Гура, Тетяна Віталіївна
    Розглядаються теоретичні засади формування лідерської позиції студентів ВТНЗ.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження лідерської позиції у майбутніх інженерів в ВТНЗ: результати експерименту
    (ТК Меганом, 2016) Гура, Тетяна Віталіївна; Костиря, Ірина Валентинівна
    У статті розглядаються питання становлення лідерської позиції майбутніх інженерів під час навчально-виховного процесу в вищих технічних навчальних закладах на підставі аналізу результатів констатувального експерименту. На прикладі дослідження лідерських якостей у студентів вищих технічних навчальних закладів міста Харкова доведена необхідність формування та розвитку лідерської позиції у майбутніх інженерів в навчально-виховному процесі. В статті визначено критерії та показники рівнів сформованості лідерської позиції студентів вищих технічних навчальних закладів, зроблено добір методик для діагностики рівня сформованості компонентів лідерської позиції майбутніх інженерів та зроблений аналіз констатувального експерименту.