Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування лідерської позиції майбутніх інженерів у закладах вищої технічної освіти
    (НТУ "ХПІ", 2018) Романовський, Олександр Георгійович; Гура, Тетяна Віталіївна; Резнік, Світлана Миколаївна; Панфілов, Юрій Іванович; Черкашин, Андрій Іванович; Костиря, Ірина Валентинівна; Бондаренко, Вікторія Вадимівна
    У навчальному посібнику представлені як теоретичні засади, так і практичні рекомендації щодо формування лідерської позиції майбутніх інженерів у закладах вищої технічної освіти, цікавість представляють умови формування лідерської позиції майбутніх інженерів та аналіз особливостей становлення лідерської позиції студентів у закладах вищої освіти технічного профілю під час аудиторної та позааудиторної діяльності. Призначено для бакалаврів, магістрів та викладачів закладів вищої технічної освіти, що цікавляться проблемами лідерства.
  • Ескіз
    Документ
    Ділова гра як спосіб формування лідерського потенціалу у студентів технічних університетів
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гура, Тетяна Віталіївна
    Охарактеризовано доцільність підготовки інженерів-лідерів в Україні. Розглянуто актуальність впровадження інтерактивних методів навчання в навчально-виховний процес технічного університету. Відмічено результати опитування українських вузів щодо застосування методів та технологій навчання, спрямованих на розвиток лідерських якостей. Визначено особливості підготовки та проведення ділової гри. Акцентовано увагу на обов'язковій підготовці до проведення ділової гри, а також представлено особливості поетапної підготовки її сценарію. Особлива роль в статті приділена практичному впровадженню ділових ігор в процес підготовки майбутніх лідерів експертами Центра лідерства кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І. А. Зязюна. Детально описані компетенції, необхідні для розвитку лідерського потенціалу, які розвиваються за допомогою ділових ігор у студентів технічного університету.
  • Ескіз
    Документ
    Діяльнісний підхід в контексті вивчення проблеми формування лідерської позиції у майбутніх інженерів
    (НТУ "ХПІ", 2016) Гура, Тетяна Віталіївна; Ріпко, Ірина Валентинівна
    У статті на основі аналізу філософської, психологічної та педагогічної літератури розглядаються принцип діяльності і діяльнісний підхід. Основна увага в дослідженні зосереджена на застосуванні діяльнісного підходу як основного при формуванні лідерської позиції у майбутніх інженерів в навчально-виховному процесі у вищих технічних навчальних закладах. Проблема діяльнісного підходу розглядається з позиції філософії, психології та педагогіки. У статті визначено поняття "лідерська позиція майбутніх інженерів".
  • Ескіз
    Документ
    Формування організаційних здібностей як необхідного аспекту лідерської позиції майбутніх інженерів
    (НТУ "ХПІ", 2016) Гура, Тетяна Віталіївна; Ріпко, Ірина Валентинівна
    Розглядається організаторська діяльність студентів як найбільш ефективний спосіб для висунення особистості на лідерські позиції. Проблема формування організаційних здібностей досліджується на прикладі групи аспірантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". У статті пропонуються педагогічні умови для формування організаційних здібностей у майбутніх інженерів в навчально-виховному процесі технічного університету. Стаття містить пропозиції щодо підвищення ефективності формування організаційних здібностей як необхідного аспекту лідерської позиції у майбутніх інженерів.