Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Інтелігентність сучасного інженера як домінуючий чинник управлінської компетентності
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2007) Гура, Тетяна Віталіївна
    У статті розкриваються поняття "мораль", "інтелігентність", "моральне виховання" з позицій їх ролі у формуванні управлінської компетенції інженерів-електромашинобудівників. Пропонуються дидактичні методи, які сприяють розвитку моральності у студентів - майбутніх керівників.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічний зміст інноваційної освіти в технічному університеті
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гура, Тетяна Віталіївна
    В статті приділено увагу значимості викладання психолого-педагогічних дисциплін у студентів технічного та економічного профілю в умовах технічного вузу. Наголошено на сучасних вимогах до конкурентоспроможного фахівця технічного університету. Визначено роль психолого-педагогічної компетенції у формуванні особистості студента технічного вузу. Висвітлено необхідність надання професійних знань в області психології та педагогіки майбутньому професійному інженеру, технологу та економісту, яка допоможе йому правильно сформувати команду в організації. Відмічено роль гуманістичної психології у впровадженні в навчально-виховний процес професійної підготовки особистісно-орієнтованого підходу. Особливе значення присвячено інноваційним психолого-педагогічним вимогам до проведення лекцій, які сприяють формуванню психолого-педагогічної компетенції у студентів технічних університетів.Акцентовано увагу на принципах дидактики: научності, зв'язку теорії з практикою, спрямованості навчання на реалізацію мети освіти, доступності, наочності. Приділено увагу поняттю «позитивне мислення».
  • Ескіз
    Документ
    Формування організаційних здібностей у майбутніх інженерів-лідерів в умовах технічного університету
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2015) Гура, Тетяна Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка майбутніх лідерів в університеті Гринвічу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гура, Тетяна Віталіївна
    В статті наголошується на актуальності підготовки лідерів в Україні. Розглянуто досвід підготовки лідерів освіти в Англії. Аргументовано доведено, що досвід підготовки в вузах Великої Британії заслуговує не тільки подальшого вивчення, але й часткового поступового впровадження його в навчально-виховний процес технічних університетів. Визначено особливості професійної підготовки студентів в університеті Гринвічу (ОК). Висвітлена характеристика справжнього лідера. Зроблено акцент на важливій функції лідерства - трансформаційній, яка полягає в бажанні змінити культуру всієї країни Особливу увагу приділено фундаменталізації лідерства, яка пояснює те, що лідери знаходять загальні риси і в своїх підлеглих, створюють їм умови для продуктивної діяльності, підвищують мотивацію до змін. Висвітлено систему розвитку лідера в університеті Гринвічу, яка складається з 4 стадій:створення проблеми, розробка власної особливої візії, рух до виконання цілі, створення нової візії. Доведено, що для лідера найважливішим є оборотний зв'язок і позитивне мислення. Звернено увагу на доцільність розробки в технічному університеті системи психолого-педагогічної підготовки майбутніх лідерів, враховуючи досвід підготовки лідерів університету Гринвічу.
  • Ескіз
    Документ
    Наші напрями – психологія, адміністративний менеджмент, педагогіка вищої школи
    (НТУ "ХПІ", 2013) Гура, Тетяна Віталіївна; Середа, Наталія Вікторівна; Петренко, Марія