Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Особливості лідерської компетентності у майбутніх офіцерів
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2020) Гуренко, Юлія Іванівна
    Ставиться завдання розглянути необхідність набуття лідерських якостей для майбутніх офіцерів. У результаті аналізу дослідженої інформації автор доводить, що лідерські якості є необхідною складовою лідерської компетентності, якою повинні оволодіти майбутні офіцерські кадри в сучасних умовах.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування лідерської компетентності майбутніх офіцерів в процесі професійної підготовки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Гура, Тетяна Віталіївна; Гуренко, Юлія Іванівна
    У публікації висвітлено результати дослідження особливостей формування лідерської компетентності та лідерського потенціалу в процесі професійної підготовки курсантів військового закладу вищої освіти в технічному університеті. Особлива увага приділена аналізу Стандарту МОН України за спеціальністю 254 “Забезпечення військ (сил) для першого (бакалаврського) рівня вищої школи”. В статті висвітлені результати пілотного дослідження на основі: проективної методики “Психогеометричний тест”, тесту “Лідер” та авторської анкети на визначення лідерського потенціалу. За результатами аналізу відповідей респондентів було встановлено низький рівень розвитку лідерського потенціалу, що вказує на недостатній рівень комунікації, вузький світогляд із різного роду питань, пасивність, невміння і небажання проявляти наполегливість. За відповідями 95 % респондентів доведено важливість обов’язкового вивчення дисциплін щодо питань лідерства у військовому інституті технічного закладу вищої освіти. В статті обґрунтовано вдосконалення професійної підготовки майбутніх військових офіцерів-лідерів.
  • Ескіз
    Документ
    Історія концептуального вивчення феномену лідера
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Гуренко, Юлія Іванівна
    У статті проведено аналіз історичних та сучасних підходів до визначення лідерства й розглянуто особливості розуміння лідерства вітчизняними та зарубіжними вченими з філософських позицій.
  • Ескіз
    Документ
    Діагностика творчих здібностей студентов гуманітарних спеціальностей
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гуренко, Юлія Іванівна; Середа, Наталія Вікторівна
    У статті розглядаються питання формування творчості та креативності. Проаналізовано методи діагностики творчих здібностей особистості. Проведено діагностику творчих здібностей студентів спеціальностей "Педагогіка вищої школи" та "Психологія" за методиками Дж. Брунера та О. Тунік.