Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Роль контекстного обучения в формировании готовности будущих менеджеров к профессиональной деятельности
    (НТУ "ХПИ", 2018) Кобец, Валентин Николаевич
    В статье подчеркнуто главное противоречие вузовского образования, заключающееся в том, что овладение профессиональной деятельностью должно быть обеспечено в рамках и средствами качественно иной учебной деятельности. Для них характерна одна и та же психологическая структура, однако, содержательное их наполнение различно. Для формирования готовности к профессиональной деятельности будущих менеджеров в вузе необходимо такое обучение, которое обеспечивает переход, трансформацию одного типа деятельности (познавательной) в другую (профессиональную) с соответствующим изменением потребностей и мотивов, целей, действий, средств, предметов и результатов. Этому наиболее эффективно способствует контекстное обучение. Раскрыто содержание контекстного обучения, его принципы и преимущества перед традиционным образованием.
  • Ескіз
    Документ
    Роль ценностных ориентаций в формировании самоэффективности студентов
    (НТУ "ХПИ", 2012) Кобец, Валентин Николаевич
    В статье изучена взаимосвязь самоэффективности студентов с ценностно-смысловыми компонентами учебно-познавательной деятельности. Показана их роль в формировании профессиональной направленности личности.