Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Самоосвітня компетентність як необхідна умова конкурентоспроможності майбутніх фахівців машинобудівного профілю
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Кравцова, Наталія Вікторівна; Гура, Тетяна Віталіївна; Конкін, Валерій Миколайович
    В статті розглянуто особливості прояву конкурентоспроможності майбутніх фахівців машинобудівного профілю. Звертаємо увагу на труднощі, що виникають у процесі засвоєння змісту навчальної програми з дисципліни “Опір матеріалів” у закладах вищої технічної освіти студентами – майбутніми машинобудівниками під час фахової (професійної) підготовки. Стаття містить результати аналізу опитування серед роботодавців із метою виявлення необхідних якостей випускників-машинобудівників, яким наразі надають перевагу на ринку праці. У статті висвітлено місце та роль самоосвітньої компетентності серед потреб та вимог до випускників закладів вищої технічної освіти. Акцентовано увагу на пріоритетних складових самоосвітньої компетентності.