Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Панорамно-алгоритмічний метод формування професійної спрямованості фахівця
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Кучеренко, Сергій Михайлович; Лях, Бенгард Григорович; Сичов, Юрій Іванович; Літвіненко, Ігор Іванович; Самчук, Володимир Володимирович; Аракелян, Інна Сергіївна
    У статті розглядається панорамно-алгоритмічний метод формування професійної спрямованості фахівця, який підвищить мотивацію до навчання, що дає можливість досягти психологічного комфорту студентів і сприяє в гармонійному розвитку особистості до подальшої професійної діяльності, що є джерелом впевненості в собі для здорового життя.
  • Ескіз
    Документ
    Один з напрямків психологічної корекції особистості в ході навчального процесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Кучеренко, Сергій Михайлович; Лях, Бенгард Григорович; Сичов, Юрій Іванович; Литвиненко, Ігор Іванович; Самчук, Володимир Володимирович
    У статті розглядається один з напрямків психологічної корекції навчаємих, від виникнення негативних психологічних відхилень нормального стану, що виникають у ході навчального процесу під впливом зовнішніх і внутрішніх збурюючих джерел на нервову систему. Що дає можливість педагогам новий напрямок при створенні технологій навчання, які приведуть до одержання психологічного комфорту навчаємих, яке сприяє формуванню особистості до професійної діяльності, що є джерелом впевненості в собі і становить основу розвитку знань, умінь та навичок
  • Ескіз
    Документ
    Про причини виникнення психологічного дискомфорту під час навчального процесу
    (НТУ "ХПI", 2010) Лях, Бенгард Григорович; Сичов, Юрій Іванович; Кучеренко, Сергій Михайлович; Литвиненко, Ігор Іванович; Тошинський, Володимир Ілліч
    In report the review of stages of personality development is given in the process which determine its social prosperity and psychological health, role of teacher in this process. The methods of accumulation of knowledges are analysed. The large role of positive psychological mood of student is rotined for upgrading educational process.
  • Ескіз
    Документ
    Панорамно-алгоритмічний метод мотивації навчання
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кучеренко, Сергій Михайлович; Лях, Бенгард Григорович; Сичов, Юрій Іванович; Литвиненко, Ігор Іванович; Самчук, Володимир Володимирович
    The article deals with panoramic-algorithmic method of motivation to learn, whichmakes it possible to achieve the psychological comfort of students and contributes to the harmonious development of personality and goovnosti for professional work,which is a source of confidence for the future of healthy life.