Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 20
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні умови формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Видавництво "ТК Меганом", 2015) Мовчан, Яна Олександрівна
    Підкреслено важливість формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Зроблено акцент на підготовці майбутніх інженерів та професійно-особистісних вимог до них. Запропоновано поняття професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей та її структурні компоненти з показниками. Розглянуто категорію психолого-педагогічні умови та їх вплив на формування професійної соціалізації майбутніх інженерів. Запропоновано дефініцію "психолого-педагогічні умови". Визначено психолого-педагогічні умови формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Розглянуто можливі способи реалізації визначених психолого-педагогічних умов. Запропоновано шляхи щодо розробки програми реалізації визначених психолого-педагогічних умов формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Структура професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, 2015) Мовчан, Яна Олександрівна
    У статті подано обґрунтування структури професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Запропоновано досліджувати процес професійної соціалізації у контексті запропонованих компонентів та їх показників.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи професійної соціалізації особистості студента у вищих навчальних закладах України
    (Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, 2013) Мовчан, Яна Олександрівна
    У статті приведені визначення професійної соціалізації та наукові погляди на вивчення цієї проблеми. Встановлено, що теоретичну основу аналізу професійної соціалізації складають підходи науковців до розгляду цього питання у декількох аспектах. Запропоновано новий підхід щодо вивчення професійної соціалізації студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні особливості мотиваційно-ціннісної сфери майбутніх інженерів як фактор розвитку їх лідерського потенціалу
    (Видавничий дім "Гельветика", 2017) Мовчан, Яна Олександрівна
    У статті розглядаються психологічні особливості мотиваційно-ціннісної сфери майбутніх інженерів як фактор розвитку їх лідерського потенціалу. Визначено факторну структуру мотиваційно-ціннісної сфери майбутніх фахівців. За допомогою кластерного аналізу отримано типологічні характеристики мотиваційно-ціннісної сфери, сформовані у профілі. Виявлено особливості мотиваційних профілів майбутніх інженерів-лідерів.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження мотиваційно-ціннісного компоненту професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016) Мовчан, Яна Олександрівна
    Досліджується мотиваційно-ціннісний компонент професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Виділено показники мотиваційно-ціннісного компоненту. Проаналізовано результати дослідження за різними рівнями прагнення майбутніх інженерів працювати за спеціальністю.
  • Ескіз
    Документ
    Структура професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Видавництво "Діса плюс", 2015) Мовчан, Яна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми психологічного забезпечення професійної діяльності фахівців з інформаційних технологій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Мовчан, Яна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Гендерна психологія
    (Друкарня Мадрид, 2021) Богдан, Жанна Борисівна; Мовчан, Яна Олександрівна
    Навчально-методичний посібник з дисципліни "Гендерна психологія" відображає сучасний стан психологічних досліджень гендерної проблематики, містить: робочу програму, конспект лекцій, зміст практичних занять, тести для контролю знань, завдання для самостійної роботи, питання до заліку, інформаційні ресурси, фільмографію, рекомендовану літературу. Призначено для здобувачів другої (магістерської) вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Експериментальна психологія"
    (2019) Штученко, Ірина Євгенівна; Мовчан, Яна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Практикум із загальної психології". Частина 2
    (КП "Міська друкарня", 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга Віталіївна; Мовчан, Яна Олександрівна; Панфілов, Юрій Іванович
    Програма вивчення загальної навчальної дисципліни "Практикум із загальної психології" складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напряму 053 "Психологія" спеціальності 053 "Психологія". Метою викладання навчальної дисципліни "Практикум із загальної психології" є формування основ професійного досвіду психолога та одержання знань про основні класичні принципи і методи психологічної роботи, освоєння конкретних умінь, навичок і засобів її організації. Предметом вивчення навчальної дисципліни є принципи дослідження психічних явищ. Завдання курсу "Практикум із загальної психології" полягає в: освоєнні всіх етапів емпіричного дослідження; ознайомленні студентів із системою понять, що дозволяють аналізувати емпіричне дослідження; набутті студентами навичок роботи з конкретними методиками, які мають широко застосовуватися у психологічній практиці; відпрацюванні практичних умінь вивчення психологічних характеристик людини як індивіда, суб’єкта діяльності, особистості, індивідуальності; а також щодо виявлення психологічних особливостей людини при проведенні професійного відбору, у процесі навчання тощо.