Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні умови формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Видавництво "ТК Меганом", 2015) Мовчан, Яна Олександрівна
    Підкреслено важливість формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Зроблено акцент на підготовці майбутніх інженерів та професійно-особистісних вимог до них. Запропоновано поняття професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей та її структурні компоненти з показниками. Розглянуто категорію психолого-педагогічні умови та їх вплив на формування професійної соціалізації майбутніх інженерів. Запропоновано дефініцію "психолого-педагогічні умови". Визначено психолого-педагогічні умови формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Розглянуто можливі способи реалізації визначених психолого-педагогічних умов. Запропоновано шляхи щодо розробки програми реалізації визначених психолого-педагогічних умов формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Структура професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, 2015) Мовчан, Яна Олександрівна
    У статті подано обґрунтування структури професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Запропоновано досліджувати процес професійної соціалізації у контексті запропонованих компонентів та їх показників.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи професійної соціалізації особистості студента у вищих навчальних закладах України
    (Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, 2013) Мовчан, Яна Олександрівна
    У статті приведені визначення професійної соціалізації та наукові погляди на вивчення цієї проблеми. Встановлено, що теоретичну основу аналізу професійної соціалізації складають підходи науковців до розгляду цього питання у декількох аспектах. Запропоновано новий підхід щодо вивчення професійної соціалізації студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження мотиваційно-ціннісного компоненту професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016) Мовчан, Яна Олександрівна
    Досліджується мотиваційно-ціннісний компонент професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Виділено показники мотиваційно-ціннісного компоненту. Проаналізовано результати дослідження за різними рівнями прагнення майбутніх інженерів працювати за спеціальністю.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Херсонський державний університет, 2015) Мовчан, Яна Олександрівна; Романовський, Олександр Георгійович
    У статті розглянуто підходи до визначення професійної соціалізації. Конкретизовано зміст і структуру професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Представлено результати дослідження рівнів розвитку компонентів професійної соціалізації майбутніх інженерів. Коротко описано програму реалізації психолого-педагогічних умов формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей.