Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Взаимодействие института государства и институции университета: единство и противоречия между государственным управлением и университетским развитием
    (Institutul Internațional de Management Imi-Nova, 2018) Мороз, Владимир Михайлович; Мороз, Светлана Анатольевна
    In the article presented the results of author's critical rethinking of the place and role of the state in managing of the development of institute of higher education as the institutional formation of society. Consideration of interdependence between State Institute and the Institutions of University, in the context of dialectics of their relationship and contradictions, made it possible for author to formulate conclusions in respect to the content of the main directions of subject’s of public administration influence on the Institutions of University.
  • Ескіз
    Документ
    Место и роль инноваций в системе высшего образования
    (Университетская книга, 2018) Волошина, Любовь Федоровна; Мороз, Владимир Михайлович
    В статье раскрыта причинно-следственная связь между уровнем использования инноваций в высшем образовании и его качеством; в статье сформулирована авторская точка зрения относительно места и роли инноваций в системе высшего образования.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуализация содержания категории качества высшего образования
    (Университетская книга, 2018) Мороз, Владимир Михайлович; Мороз, Светлана Анатольевна
    В публикации представлены результаты анализа подходов к определению содержания феномена качества; в публикации определены основные характеристики феномена качества, использование которых может быть положено в основу формулирования содержания дефиниции качества высшего образования; публикация содержит авторский подход к определению содержания качества высшего образования; в публикации конкретизированы направления в организации научных поисков относительно феномена качества высшего образования.
  • Ескіз
    Документ
    Возможности е-обучения в реализации кадровой политики в системе государственной службы Украины
    (Національна академія державного управління, 2016) Мороз, Владимир Михайлович