Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    О методологической культуре современного педагога
    (НТУ "ХПИ", 2015) Омельченко, А. В.
    Методологическая культура является неотъемлемым компонентом профессионально-педагогической компетентности и предполагает наличие, а также использование преподавателем методологических знаний, методологических умений и навыков в педагогической деятельности. В данной статье рассмотрены сущность, структура и основные признаки методологической культуры педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Методология педагогики в современном образовании
    (НТУ "ХПИ", 2013) Омельченко, А. В.
    Весь педагогический процесс скрыто или явно пронизан методологическими предписаниями: от предельно общих до конкретных методических рекомендаций. В данной статье рассмотрены сущность, структура и функции методологии педагогики, определено место методологического компонента системы знаний в содержании высшего образования и обозначены способы его формирования.
  • Ескіз
    Документ
    Філософські основи педагогіки
    (НТУ "ХПІ", 2009) Омельченко, А. В.
    У статті розглядається необхідність розуміння педагогами впливу філософських напрямків на проблематику освіти для запобігання крайнощів і помилок у сучасних умовах плюралізму світоглядів та вплив сцієнтистських установок на наукове забезпечення освітньої практики, на тлумачення методологічних питань педагогічної науки, проблем педагогічного дослідження в його фундаментальному і прикладному аспектах.
  • Ескіз
    Документ
    Постмодернизм и педагогика
    (НТУ "ХПИ", 2011) Омельченко, А. В.
    Постмодернизм принято рассматривать как общее состояние всей современной культуры, мировоззрение информационного общества. Постмодернизм поставил в центр своей философии нелинейность мышления. Главной отличительной чертой постмодернизма является плюрализм. В данной статье обсуждается вопрос о том, что собой представляет данное философское направление в области педагогики, может ли оно выступать в качестве философского основания методологии педагогики