Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід в освіті: досвід, проблеми, перспективи
    (НТУ "ХПІ", 2017) Панфілов, Юрій Іванович; Фурманець, Борис Іванович
    Стаття присвячена розгляду проблеми компетентністного підходу у вищій освіті. В статті розглянуті поняття компетенція, компетентність, відмінності традиційного і компетентністного підходів, сутнісні характеристики компетентностної моделі формування професійної компетентності, вимоги до методики навчання, досвід формування та проблеми реалізації компетентністного підходу.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі проблеми розвитку вищої освіти України
    (НТУ "ХПІ", 2014) Панфілов, Юрій Іванович
    Успішність і добробут будь-якої країни багато в чому залежать від якості освіти. Освіта і наука є головним національним капіталом, який має посісти провідне місце у структурі політики держави. Велике значення для подальшого розвитку національної освіти має ухвалення Закону України "Про вищу освіту". У той же час, як показує аналіз, ефективний розвиток освіти в Україні потребує здійснення ще низки кроків, які б закріпили шляхи виконання прийнятих рішень. Це передусім юридична фіксація задекларованих в ухваленому Законі прав вищих навчальних закладів і механізмів їх реалізації. У статті викладено пропозиції, за допомогою яких університети могли б вирішувати свої проблеми, передусім впливати на підвищення якості освіти і стимулювати мотивацію студентів до навчання. Розглядаються також шляхи створення системи альтернативних каналів фінансування технічних університетів, питання співпраці освіти і бізнесу.