Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток культури та інтелігентності студентів
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2022) Пономарьов, Олександр Семенович; Кіпенський, Андрій Володимирович; Чеботарьов, Микола Корнійович; Харченко, Алла Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Духовність лідера в системі цілей його підготовки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Харченко, Алла Олександрівна
    Показано, що посилення потреб соціуму в лідерах активізувало дослідження феномену лідерства, розробку і цільове використання засобів, способів і педагогічних технологій підготовки лідерів. Проаналізовано зміст цієї підготовки та обґрунтовано необхідність формування духовності та відповідальності лідерів як важливих її елементів. Розглянуто значення і роль духовності й культури педагога як передумови розвитку духовності потенційного лідера.
  • Ескіз
    Документ
    Духовність і відповідальність спортсмена
    (Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2018) Зінченко, Ліна Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович
    Розглянуто необхідність духовного виховання спортсмена. Показано роль виховання у формуванні й розвитку його духовного світу і культури. Розкрито значення духовності як важливого джерела особистої відповідальності спортсмена. Визначено цілі, види й напрями відповідальності як у спортивній діяльності, так і за її межами, у тому числі по завершенні спортивної кар'єри.
  • Ескіз
    Документ
    Життєвоціннісні вектори педагогіки вищої школи
    (НТУ "ХПІ", 2013) Пономарьов, Олександр Семенович
    Розглянуто проблеми формування і розвитку системи життєвих цінностей студентів в процесі їх навчання у вищій школі. Показано причини кризи духовності, культури і ціннісних орієнтацій в суспільстві та в системі освіти. Розкрито зв’язок професійної і соціальної компетентності випускника вищої школи з його моральнісними позиціями й системою життєвих цілей і цінностей. Він реалізується в процесі цільової підготовки національної еліти.