Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Самооцінка як компонент самоствердження особистості студента ВНЗ
    (Класичний приватний університет, 2010) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Савченко, Н. О.
    Серед найважливіших утворень у структурі спрямованості особистості, що визначає її ставлення до об’єктів соціального оточення, є ціннісні орієнтації та самооцінка. Формування адекватної самооцінки, ціннісних орієнтацій та особистісних якостей завжди було важливою соціальною проблемою. Самооцінка належить до центральних утворень особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Формування мотивації учіння студента вищого навчального закладу
    (НТУ "ХПІ", 2011) Підбуцька, Ніна Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості внутрішньої мотивації до навчання у студентів технічних та гуманітарних спеціальностей
    (НТУ "ХПІ", 2012) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Курявська, Олена Миколаївна
    У статті послідовно розкривається проблема внутрішньої мотивації до навчання, її значення в педагогічній психології та особливості в студентському віці. В процесі експериментального дослідження визначено психологічні детермінанти внутрішньої мотивації до навчання у студентів технічних та гуманітарних спеціальностей.