Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та структурні компоненти науково-дослідницької компетентності майбутніх техніків-технологів легкої промисловості
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Резнік, Світлана Миколаївна; Дяченко, Л. Б.
    Висвітлено розвиток педагогічної думки стосовно понять "компетенція" та "компетентність", які є ключовими в компетентнісному підході в професійній освіті; враховуючи результати наукових поглядів вітчизняних та зарубіжних вчених, з'ясовано сутність та наведено визначення поняття "науково-дослідницька компетентність майбутніх техніків-технологів легкої промисловості", визначено її структурні компоненти.
  • Ескіз
    Документ
    Формування базової професійної компетентності бакалаврів з машинобудування
    (Донецький національний технічний університет, 2018) Асєєва, Ірина Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Резнік, Світлана Миколаївна
    Стаття присвячена проблемі професійної підготовки майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей. Акцентовано увагу на тому, що фахівці кваліфікаційного рівня "бакалавр" поступово починають складати основу кадрового забезпечення суспільного виробництва. Успішне виконання ними виробничих завдань і функцій вимагає відповідного рівня професійної компетентності. Проаналізовано, що базова професійна компетентність майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей постає інтегральною характеристикою їхньої зрілості й об'єднує ключові, базові та спеціальні компетенції. Умовою їх цілеспрямованого формування виступає організація цілісного навчально-виховного процесу на основі використання інноваційних педагогічних технологій та активних методів навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Формування лідерської позиції майбутніх інженерів у закладах вищої технічної освіти
    (НТУ "ХПІ", 2018) Романовський, Олександр Георгійович; Гура, Тетяна Віталіївна; Резнік, Світлана Миколаївна; Панфілов, Юрій Іванович; Черкашин, Андрій Іванович; Костиря, Ірина Валентинівна; Бондаренко, Вікторія Вадимівна
    У навчальному посібнику представлені як теоретичні засади, так і практичні рекомендації щодо формування лідерської позиції майбутніх інженерів у закладах вищої технічної освіти, цікавість представляють умови формування лідерської позиції майбутніх інженерів та аналіз особливостей становлення лідерської позиції студентів у закладах вищої освіти технічного профілю під час аудиторної та позааудиторної діяльності. Призначено для бакалаврів, магістрів та викладачів закладів вищої технічної освіти, що цікавляться проблемами лідерства.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток методики викладання у вищій школі: проблеми та перспективи
    (ФОП Лукашевич О. М., 2016) Резнік, Світлана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні умови розуміння студентами навчального матеріалу
    (НТУ "ХПІ", 2010) Резнік, Світлана Миколаївна
    В статье определены и обоснованы психолого-педагогические условия обеспечения глубокого понимания студентами учебного материала. Такими условиями являются активность студентов, определение понимания учебного материала студентами как отдельной цели учебного процесса, диалогичность преподавания, поощрение индивидуальных интерпретаций студентов, комментирования учебного материала.