Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Лидерство как основа успешной деятельности современного профессионала
    (Institutul Internațional de Management Imi-Nova, 2018) Романовский, Александр Георгиевич; Жушма, Татьяна Витальевна; Шквыря, А. Н.
    In this article leadership, is considered as necessary process for achievement of vital success of the personality. The fact that the leader in collective has to be the charismatic personality is reasoned. It is the charismatic leader who can effectively combine the role of the demanding boss with the role of the inspirer, the visionary leader, the leader behind whom the members of the organization follow not necessarily as subordinates, but as loyal followers and associates. It is described the structure of the charismatic leader's personality. The author derived an absolutely new coefficient - OQ (uniqueness coefficient). A technique has been developed that helps to find and develop the qualities of a charismatic leader. Seventy qualities are singled out, and they are grouped into 4 groups: cognitive emotional, moral-strong-willed, socially communicative and individually paradoxical. General functions of managment and leadership are singled out. The article concludes that it is for today that the preparation of leaders is possible and necessary for progress in all spheres of life. The lack of leaders at all levels of the organization management can be supplemented by training relevant personnel.
  • Ескіз
    Документ
    Роль самосовершенствания в духовном развитии человека и его механизмы
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2016) Романовский, Александр Георгиевич; Михайличенко, Валентина Евдокимовна
    В статье рассмотрено понятие духовности человека и её роль в духовном развитии общества. Человек рассматривается как космопланетарное существо, обладающее энерго-информационными свойствами и подчиняющееся в своем развитии космическим законам. Развитие сознания человека на этом уровне осуществляется на базе самосовершенствования самого человека. Обоснована необходимость изменения мышления с экстравертного на интровертное, направленного внутрь себя. Методологией этого процесса является "работа над собой", что даёт возможность овладеть практикой психического и духовного самосовершенствования, которые тесно связаны между собой. Поэтому надо уделять больше внимания в процессе обучения самосознанию и самопознанию, учить молодых людей создавать образ самого себя реального и идеального и стремиться к достижению последнего путем саморазвития и самосовершенствования. Нужно понять механизмы сознания и направить его на самосовершенствование, используя волю, концентрацию мысли, направленное воображение. Контролируемое воображение способно открыть ум, активизировать чувства и веру человека. Необходимо научиться строить своё воображение, контролировать его и управлять им. Большую роль при этом играет самовнушение. В статье обозначены способы овладения человеком практикой психического самосовершенствования, названы его механизмы. Показана необходимость методов убеждения, ярких примеров воздействия духовной силы на состояние ума, образ жизни, нравственное поведение людей.