Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Лидерство как основа успешной деятельности современного профессионала
    (Institutul Internațional de Management Imi-Nova, 2018) Романовский, Александр Георгиевич; Жушма, Татьяна Витальевна; Шквыря, А. Н.
    In this article leadership, is considered as necessary process for achievement of vital success of the personality. The fact that the leader in collective has to be the charismatic personality is reasoned. It is the charismatic leader who can effectively combine the role of the demanding boss with the role of the inspirer, the visionary leader, the leader behind whom the members of the organization follow not necessarily as subordinates, but as loyal followers and associates. It is described the structure of the charismatic leader's personality. The author derived an absolutely new coefficient - OQ (uniqueness coefficient). A technique has been developed that helps to find and develop the qualities of a charismatic leader. Seventy qualities are singled out, and they are grouped into 4 groups: cognitive emotional, moral-strong-willed, socially communicative and individually paradoxical. General functions of managment and leadership are singled out. The article concludes that it is for today that the preparation of leaders is possible and necessary for progress in all spheres of life. The lack of leaders at all levels of the organization management can be supplemented by training relevant personnel.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогика лидерства
    (НТУ "ХПИ", 2018) Романовский, Александр Георгиевич; Михайличенко, Валентина Евдокимовна; Грень, Лариса Николаевна
    Рассмотрены понятия и значение лидерства вообще и организационного лидерства, в частности. Предложена модель эффективного лидерства и руководства. Раскрыто содержание лидерского потенциала и его структуры, рассмотрен имеющийся опыт его актуализации в процессе обучения в вузе. На основе концептуальных подходов к профессиональной подготовке лидеров рассмотрена возможность и способы диагностики лидерского потенциала, предложены методические рекомендации по формированию и развитию основных его компонентов. Использован ряд инновационных технологий, направленных на их активизацию. Предназначено для специалистов, может быть полезным студентам, магистрам, аспирантам.
  • Ескіз
    Документ
    Формирование у студентов-психологов лидерских качеств в процессе творческой жизни кафедры педагогики и психологии управления социальными системами НТУ "ХПИ"
    (НТУ "ХПИ", 2015) Романовский, Александр Георгиевич; Коняева, А. В.
    В статье показана динамика развития лидерских качеств студентов-психологов благодаря их вовлечению в творческую жизнь кафедры. Приведены сравнительные показатели тестирования студентов 1 и 3 курсов по критериям, позволяющим определить у них наличие таких лидерских качеств: организаторских и коммуникативных способностей, уровень эмоционального интеллекта и самооценку. Показана роль творческой деятельности студентов в формировании и развитии у них лидерских качеств.