Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до курсу "Основи професійної етики інженера"
    (НТУ "ХПІ", 2005) Романовський, Олександр Георгійович; Лапузіна, Олена Миколаївна
    Викладено особливості використання ситуаційного навчання професійної етики інженера в вищих навчальних закладах, їх природу, цілі та завдання. Обгрунтовано педагогічні умови його застосування в навчально-виховному процесі в ВНЗ. Розглянуто особливості проведення ситуаційних занять з професійної етики інженера в вищих навчальних закладах. Проаналізовано нову роль викладача та студентів в процесі ситуаційного навчання професійної етики інженера. Наведено приклади ситуаційних завдань з професійної етики інженера. Методичні вказівки призначені для самостійної роботи студентів, можуть бути корисними викладачам управлінських, етичних та психолого-педагогічних дисциплін, всім, кого цікавлять проблеми професійної етики, етики управління і підприємництва.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з курсу "Основи педагогіки та психології"
    (НТУ "ХПІ", 2010) Романовський, Олександр Георгійович; Орел, В. В.; Рябченко, Л. О.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки та контрольне завдання з курсу "Основи паблік рілейшнз"
    (НТУ "ХПІ", 2009) Романовський, Олександр Георгійович; Середа, Наталія Вікторівна; Квасник, Ольга Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Формування спрямованості студентів на успішну пізнавальну й професійну діяльність
    (НТУ "ХПІ", 2009) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Михайличенко, Валентина Євдокимівна
  • Ескіз
    Документ
    Соціально-педагогічна підготовка майбутнього керівника на підставі діяльнісного підходу
    (Кримський гуманітарний університет, 2000) Романовський, Олександр Георгійович; Юхно, О. О.
    На основі аналізу структури управлінської діяльності виділена її соціальна складова і показано зростання її ролі в сучасних умовах. Дано рекомендації щодо підвищення ефективності управління з урахуванням соціально-педагогічних аспектів.
  • Ескіз
    Документ
    Комп'ютерна підготовка інженерів до управлінської діяльності
    (Київський університет ім. Бориса Грінченка, 2001) Романовський, Олександр Георгійович
    У статті розглянуто систему підготовки студентів у НТУ ХПІ до управлінської діяльності з використаиням сучасної комп'ютерної техніки та інформаційних технологій. Показано основні етапи професійної комп'ютерної освіти майбутніх керівників. Проілюстровані взаємозв'язки зі спеціальними, управлінськими та економічними дисциплінами з комп'ютерними дисциплінами, при цьому вказано на їх практичне використання.
  • Ескіз
    Документ
    Технологія педагогічного проектування системи формування гуманітарно-технічної еліти
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2002) Товажнянський, Леонід Леонідович; Романовський, Олександр Георгійович; Пономарьов, Олександр Семенович
    Показано, що традиційна система професійної підготовки інженерів себе вже вичерпала. Вона не відповідає умовам постіндустріальної цивілізації, особливостям і тенденціям розвитку суспільного виробництва. Розглянуто концепцію формування національної гуманітарно-технічної еліти та описано підхід до проектування системи її підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна філософія освіти як методологічна основа управлінської підготовки гуманітарно-технічної еліти
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2003) Романовський, Олександр Георгійович
    Розглянуто передумови, що викликають необхідність розробки нової філософії освіти. Показано її використання як методологічної основи управлінської підготовки сучасних фахівців. Наведено основні методологічні принципи формування гуманітарно-технічної та управлінської еліти.
  • Ескіз
    Документ
    Національна гуманітарно-технічна еліта: реалії та перспективи підготовки
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2004) Романовський, Олександр Георгійович
    Розглянуто зміст і сутність поняття “гуманітарно-технічна еліта” та самої концепції її формування. Доведено необхідність розробки концепції формування гуманітарно-технічної еліти як одного із шляхів нової філософії освіти. Обговорюються реалії та перспективи підготовки фахівців нової формації на досвіді НТУ “ХПІ”.
  • Ескіз
    Документ
    Роль психолого-педагогічних дисциплін у становленні кар’єри майбутнього менеджера
    (НТУ "ХПІ", 2011) Романовський, Олександр Георгійович
    Автором проаналізовано поняття кар’єри, уточнено його структуру, компоненти, фактори, які визначають напрямок у розвитку особистості майбутнього фахівця. В статті доведено, що цикл психолого-педагогічних дисциплін є одним з основних факторів кар’єрного зростання. На основі проведеного дослідження автором визначено пріоритетні для сучасних випускників ВТНЗ кар’єрні орієнтації.