Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Панорамно-алгоритмічний метод формування професійної спрямованості фахівця
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Кучеренко, Сергій Михайлович; Лях, Бенгард Григорович; Сичов, Юрій Іванович; Літвіненко, Ігор Іванович; Самчук, Володимир Володимирович; Аракелян, Інна Сергіївна
    У статті розглядається панорамно-алгоритмічний метод формування професійної спрямованості фахівця, який підвищить мотивацію до навчання, що дає можливість досягти психологічного комфорту студентів і сприяє в гармонійному розвитку особистості до подальшої професійної діяльності, що є джерелом впевненості в собі для здорового життя.
  • Ескіз
    Документ
    Один з напрямків психологічної корекції особистості в ході навчального процесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Кучеренко, Сергій Михайлович; Лях, Бенгард Григорович; Сичов, Юрій Іванович; Литвиненко, Ігор Іванович; Самчук, Володимир Володимирович
    У статті розглядається один з напрямків психологічної корекції навчаємих, від виникнення негативних психологічних відхилень нормального стану, що виникають у ході навчального процесу під впливом зовнішніх і внутрішніх збурюючих джерел на нервову систему. Що дає можливість педагогам новий напрямок при створенні технологій навчання, які приведуть до одержання психологічного комфорту навчаємих, яке сприяє формуванню особистості до професійної діяльності, що є джерелом впевненості в собі і становить основу розвитку знань, умінь та навичок
  • Ескіз
    Документ
    Передумови уніфікації і стандартизації елементів навчального процесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2011) Дубовець, О. М.; Лях, Бенгард Григорович; Литвиненко, Ігор Іванович; Сичов, Юрій Іванович; Самчук, Володимир Володимирович
    У статті розглядається однин зі шляхів підвищення ефективності навчального процесу на основі стандартизація й уніфікація його складових елементів на базі сучасних вимог до процесу навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Методи і прийоми підвишення практичної корисності знань
    (НТУ "ХПІ", 2011) Дубовець, О. М.; Лях, Бенгард Григорович; Литвиненко, Ігор Іванович; Сичов, Юрій Іванович; Самчук, Володимир Володимирович
    У даній статті показані методи і прийоми підвишення практичної корисності знань на прикладі розв'язання будь-яких задач, обгрунтовуючи правильності ії разв'язання, широко використовуючи алгоритмічний метод розв'язання з обов'язковим обгрунтуванням раціональності розробленного алгоритму
  • Ескіз
    Документ
    Панорамно-алгоритмічний метод мотивації навчання
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кучеренко, Сергій Михайлович; Лях, Бенгард Григорович; Сичов, Юрій Іванович; Литвиненко, Ігор Іванович; Самчук, Володимир Володимирович
    The article deals with panoramic-algorithmic method of motivation to learn, whichmakes it possible to achieve the psychological comfort of students and contributes to the harmonious development of personality and goovnosti for professional work,which is a source of confidence for the future of healthy life.