Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Технологія педагогічного проектування системи формування гуманітарно-технічної еліти
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2002) Товажнянський, Леонід Леонідович; Романовський, Олександр Георгійович; Пономарьов, Олександр Семенович
    Показано, що традиційна система професійної підготовки інженерів себе вже вичерпала. Вона не відповідає умовам постіндустріальної цивілізації, особливостям і тенденціям розвитку суспільного виробництва. Розглянуто концепцію формування національної гуманітарно-технічної еліти та описано підхід до проектування системи її підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Гуманізація – стратегічний напрямок розвитку інженерної освіти XXI сторіччя
    (НТУ "ХПІ", 2009) Товажнянський, Леонід Леонідович; Мамалуй, Андрій Олександрович
    Стаття присвячена методології процесу гуманізації інженерної освіти в сучасних умовах. Технологічним базисом процесу гуманізації є інтеграційна система освіти. Для досягнення цих властивостей необхідно вести системну безперервну роботу в напрямку виховання та підтримки висококваліфікованого професорсько-викладацького складу університету, пошуку та виховання талановитої молоді шкільного та дошкільного віку, встановлення високих соціальних пріоритетів освіти в суспільстві.
  • Ескіз
    Документ
    Фундаментальні та прикладні дослідження науковців університету в створенні сучасних технологій і конструкцій
    (НТУ "ХПІ", 2010) Товажнянський, Леонід Леонідович
    У статті зроблено докладний аналіз останніх доробок та здобутків Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Розкрито фундаментальні та прикладні дослідження науковців у створенні сучасних технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Досвід упровадження сучасних освітніх технологій у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут"
    (НТУ "ХПІ", 2013) Товажнянський, Леонід Леонідович
    У статті зазначено, що сучасна освіта повинна бути спрямована, перш за все на розвиток оcобиcтоcтi людини, розкриття її можливостей, тaлaнтiв, становлення caмоcвiдомоcтi, caмореaлiзaцiю. Автор зазначає, що в НТУ "ХПІ" ведеться активне розроблення проблеми підвищення результaтивноcтi навчання на оcновi використання останніх досягнень педагогіки, психології, інформатики, теорії управління пізнавальною дiяльнicтю тощо. В НТУ "ХПІ" є традиційним проведення щорiчної мiжнaродної школи-cемiнaру, яка передбачає підвищення рiвня знань та вмiнь виклaдaчiв університету iз таких сучасних педaгогiчних технологій, як вальдорфська педагогіка, ігрове проектування, дистанційна освіта тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Потенціал науковця, педагога, громадянина (до 60-річчя Олександра Георгійовича Романовського)
    (НТУ "ХПІ", 2013) Товажнянський, Леонід Леонідович
  • Ескіз
    Документ
    Флагман вітчизняної інженерної освіти
    (НТУ "ХПІ", 2009) Товажнянський, Леонід Леонідович
    Some facts from history of the National technical university "Kharkov polytechnic institute" are considered. Data characterizing its today's state and prospects of development are resulted. The succession of the folded traditions of unity of science, study and production, communication with the life is grounded. It is shown, that glory of university is made by its scientists and teachers
  • Ескіз
    Документ
    Логіко-методологічні основи інженерної діяльності
    (НТУ "ХПI", 2010) Товажнянський, Леонід Леонідович; Пономарьов, Олександр Семенович
    A necessity of the system of norms and rules of human activity logic, first of all its professional kindsis shown The basic approaches to logic of engineering activity and requirements to it are grounded. The general structure of this logic and its substantive regulatios are considered. Suggestions for teaching of logic of engineering activity to the students of higher technical educational establishments are given.