Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 33
  • Ескіз
    Документ
    Анатомія центральної нервової системи та вищої нервової діяльності
    (ФОП Іванченко І. С., 2023) Хавіна, Ірина Валер'ївна; Чебакова, Юлія Григорівна
    Розглянуто основні питання, пов’язані з систематизованими знаннями з анатомії та еволюції нервової системи людини. Розглянуто питання із анатомічної будови нервової системи людини; механізму взаємозв’язку окремих відділів нервової системи з проявами психічної діяльності. Представлена модель еволюції нервової тканини. Призначено для студентів спеціальності 053 «Психологія».
  • Ескіз
    Документ
    Робочий зошит з курсу "Антропологія"
    (2023) Хавіна, Ірина Валер'ївна
    Робочий зошит є науковим посібником, призначеним для практичних занять з дисципліни «Антропологія» для студентів спеціальності 053 «Психологія», що відповідає змісту робочої програми. У зошиті наведено методичні вказівки до практичних занять з усіх основних розділів дисципліни. Всі вказівки мають єдину структуру: номер заняття, тему, план та хід проведення практичної роботи, питання для самопідготовки, які можуть бути використані як для самостійної роботи студентів, так і як контрольні на заняттях. Завдання з вивчення походження, змісту, особливостей розуміння природи людини, висвітлення морфофізіологічних ознак серед населення земної кулі, процесу походження людини, расогенезу та етногенезу вимагають від студентів ретельного опрацювання матеріалів підручника, вивчення наочних посібників. За виконання практичної роботи студентам пропонується зробити висновки, замальовки, позначення до малюнків, пояснити механізм фізіологічних процесів, заповнити таблиці. Система завдань підкріплена тестами для контролю, морфофункціональними та ситуаційними завданнями, що сприяє більш глибокому та детальному вивченню матеріалу. Усі завдання відповідають сучасним вимогам педагогіки щодо створення навчальних посібників навчального типу. Працюючи з цим посібником, студенти отримують цільову установку на самостійне вивчення навчальної та додаткової літератури, їхня увага акцентується на питаннях, що мають важливе прикладне значення для подальшого навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Результати констатувального етапу педагогічного експерименту формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін
    (2018) Хавіна, Ірина Валер'ївна
    У статті аналізується результати експериментального дослідження формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін. Описано етапи експериментального дослідження. Відповідно до критеріїв та показників виділені та охарактеризовані рівні сформованості базових професійних компетенцій бакалаврів з психології. Показано узагальнений результат рівня сформованості базових професійних компетенцій бакалаврів з психології на констатувальному етапі педагогічного експерименту.
  • Ескіз
    Документ
    Життєві цінності студентів під час навчання
    (CPN Publishing Group, 2022) Хавіна, Ірина Валер'ївна
  • Ескіз
    Документ
    Робочий зошит з курсу "Зоопсихологія та порівняльна психологія"
    (Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2022) Хавіна, Ірина Валер'ївна
    Робочий зошит є науковим посібником, призначеним для практичних занять з дисципліни "Зоопсихологія та порівняльна психологія" для студентів спеціальності 053 "Психологія", що відповідає змісту робочої програми. У зошиті наведено методичні вказівки до практичних занять з усіх основних розділів дисципліни. Всі вказівки мають єдину структуру: номер заняття, тему, план та хід проведення практичної роботи, питання для самопідготовки, які можуть бути використані як для самостійної роботи студентів, так і як контрольні на заняттях.
  • Ескіз
    Документ
    Робочий зошит з курсу "Анатомія центральної нервової системи та вищої нервової діяльності"
    (Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2022) Хавіна, Ірина Валер'ївна
    Робочий зошит є науковим посібником, призначеним для практичних занять з дисципліни «Анатомія центральної нервової системи та вищої нервової діяльності» для студентів спеціальності 053 "Психологія", що відповідає змісту робочої програми. У зошиті наведено методичні вказівки до практичних занять з усіх основних розділів дисципліни. Всі вказівки мають єдину структуру: номер заняття, тему, план та хід проведення практичної роботи, питання для самопідготовки, які можуть бути використані як для самостійної роботи студентів, так і як контрольні на заняттях.
  • Ескіз
    Документ
    Методика дослідження емоціональної готовності до успішної навчальної діяльності у студентів першого курсу в закладах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Хавіна, Ірина Валер'ївна; Чебакова, Юлія Григорівна
    Досліджено емоційну складову професійної компетентності майбутніх фахівців. Зосереджено увагу на рівні емоційної готовності студентів перших курсів до успішної навчальної діяльності у закладах вищої освіти. Описано методики, що дозволяють виявити рівні навчальної мотивації, інтересу та емоційних станів у студентів перших курсів закладів вищої освіти до успішної навчальної діяльності. За результатами дослідження сформовані висновки щодо значущості емоцій для студентів перших курсів під час навчання у закладах вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісні якості майбутнього бакалавра з психології у процесі професійної підготовки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Хавіна, Ірина Валер'ївна; Северина, Наталія
    В статті розглянуто проблему працевлаштування сучасного фахівця з психології. Приділено увагу розвитку та формуванню особистісних якостей майбутнього бакалавра з психології у процесі професійної підготовки. Показано, якими особистісними якостями необхідно володіти майбутньому бакалавру з психології. Запропоновано методику визначення особистісних якостей, якими необхідно оволодіти майбутньому бакалавру з психології у процесі професійної підготовки. З'ясовано сутність та проаналізовано психограму бакалавра з психології.
  • Ескіз
    Документ
    Етапи дослідно-експериментального дослідження формування професійних базових компетенцій у бакалаврів з психології
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Хавіна, Ірина Валер'ївна