Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Констатація розвитку операціонального досвіду і досвіду спілкування та діалогічної взаємодії майбутніх психологів
    (Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2011) Чала, Юлія Миколаївна
    У статті описано модель особистісного досвіду психолога, обґрунтовано її компоненти та функції, що характеризують роль кожного компонента. Представлено опис отриманих нами результатів за операціональним досвідом й досвідом спілкування та діалогічної взаємодії, змодельовано програму психологічного тренінгу, спрямованого на становлення підструктур особистісного досвіду психолога.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічний тренінг розвитку особистісного досвіду у майбутніх психологів
    (ТОВ "Інформаційні системи", 2010) Чала, Юлія Миколаївна
    В даній статті проаналізовано можливості самопізнання студентів з метою їх подальшого самовдосконалення та самовизначення; стимулювання співпереживання та емпатії; активізація рефлексії, самовиховання, озброєння прийомами роботи над собою; дослідження та розвиток системи ціннісних орієнтацій, що характеризують внутрішню готовність людини до здійснення певної діяльності щодо задоволення потреб та інтересів.
  • Ескіз
    Документ
    Сценарій новорічного свята англійською мовою "Winter holidays in different countries"
    (Київський національний лінгвістичний університет, 2012) Шахрайчук, Т. Є.; Чала, Юлія Миколаївна
    Мета: розширення та поглиблення соціокультурної компетентності учнів, закріплення знань та вмінь у не стандартній ситуації. Формування почуттів патріотизму та інтернаціоналізму, готовності до вступу в іншомовне спілкування, розуміння ролі англійської мови як мови міжнародного спілкування. Даний виступ було також продемонстровано учням з наступним обговоренням його на уроках у перший день після зимових канікул.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні механізми дискурсу поетичних творів Філіпа Морена Френо
    (2017) Михальчук, Н. О.; Чала, Юлія Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Особливості організації педагогічно регульованої читацької діяльності старшокласників
    (Рівненський державний гуманітарний університет, 2014) Михальчук, Н. О.; Чала, Юлія Миколаївна
    В статті описано авторський підхід до діагностики розуміння старшокласниками літературних творів. Окреслено розроблену концептуальну модель розуміння школярами творів художньої літератури, визначено критерії розуміння, змодельовано систему психолого-педагогічних впливів на старшокласників з метою фасилітації розуміння ними творів художньої літератури.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості вживання французьких запозичень у фразеологічних сполученнях англійської мови
    (2014) Михальчук, Н. О.; Чала, Юлія Миколаївна
    В статті окреслено роль англійської мови в різні історичні періоди розвитку Англії. Описано причини впливу французьких запозичень на динаміку лексичної системи англійської мови. Охарактеризовано особливості вживання французьких запозичень у фразеологічних сполученнях англійської мови.
  • Ескіз
    Документ
    Психодіагностика
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Чала, Юлія Миколаївна; Шахрайчук, Андрій Миколайович
    У посібнику представлені відомості про історію виникнення психологічної діагностики, етапи її становлення, нові напрями і тенденції розвитку. Детально обговорюються основні класи методик (тести, опитувачі, проектні і психофізіологічні методи), загальні вимоги до них, їх достоїнства і недоліки, можливості та обмеження, особливості інтерпретації, питання етики психодіагноста. Психодіагностика — сучасна наука, яка швидко розвивається, потрібна суспільству наукова дисципліна та область практики. Цей навчальний посібник призначений, у першу чергу, студентам кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами і, зокрема, психологам, які навчаються за спеціальністю "Психологія".
  • Ескіз
    Документ
    Обов'язкові складові особистості харизматичного лідера як запорука його успіху
    (НТУ "ХПІ", 2017) Романовський, Олександр Георгійович; Квасник, Ольга Віталіївна; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Чала, Юлія Миколаївна; Бондаренко, Вікторія Вадимівна
    Розглянуто новітній погляд на сутність і структуру особистості лідера. Доведено, що одним з найпоширеніших різновидів лідерства виступає харизматичне лідерство, яке забезпечує адекватну життєдіяльність суспільства. Надано авторське тлумачення поняття харизми. Описано характеристики та якості структури харизматичного лідера. Зазначено важливість взаємодії під час функціонування досліджуваної особистості 4 коефіцієнтів інтелекту: IQ + EQ + VQ + SQ. Вперше додано та описано п'ятий коефіцієнт OQ та з'ясовано його роль у структурі та життєдіяльності харизматичного лідера. Розкрито потенціал використання даного інтелекту під час командоутровення та управління колективом.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості становлення соціального інтелекту педагога: до питання формування управлінського потенціалу сучасного фахівця
    (НТУ "ХПІ", 2015) Івашкевич, Е. З.; Чала, Юлія Миколаївна
    В статті окреслено особливості прояву соціального інтелекту індивіда у міжособистісній взаємодії. Описано особливості та детермінанти становлення соціального інтелекту. Охарактеризовано соціальний інтелект педагога з урахуванням його комунікативної компетентності. Запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту, яка передбачає, що соціальний інтелект вміщує когнітивну, мнемічну та емпатійну підструктури.