Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Емоційний компонент кар’єрної спрямованості студентів технічних ВНЗ
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2015) Штученко, Ірина Євгенівна
    В цій статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою психологічної детермінації формування кар’єрної спрямованості. Наведено результати дослідження емоційного сприйняття професійних понять у студентів технічних ВНЗ у період навчання. Виявлено особливості емоційного сприйняття важливих соціальних понять у групах досліджуваних з різною кар’єрною спрямованістю, а також зв’язок між емоційним сприйняттям даних понять і кар’єрною спрямованістю.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозв'язок джерел професійної мотивації та кар'єрної спрямованості студентів технічних спеціальностей
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди, 2015) Штученко, Ірина Євгенівна
    В даній статті розглянуто основні підходи в вітчизняній та зарубіжній літературі, пов'язані з проблемою професійної мотивації при формуванні кар'єрної спрямованості. Надані результати досліджень джерел професійної мотивації студентів технічних ВНЗ у період навчання та їх вплив на прийняття кар'єрного рішення. Виявлено особливості професійних мотивів у групах досліджуваних із різним кар'єрним спрямуванням, а також взаємозв'язок між джерелами професійної мотивації та кар'єрним рішенням.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості самоактуалізації студентів технічних спеціальностей із різною кар’єрною спрямованістю
    (Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2015) Штученко, Ірина Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Кар’єрні орієнтації як складова кар’єрного рішення студентів технічних спеціальностей
    (Хмельницький нацiональний унiверситет, 2015) Штученко, Ірина Євгенівна