Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Professional should be the leader
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Romanovskyi, O. G.; Ponomaryov, O. S.; Kvasnyk, Olga Vitalievna; Shapolova, Victoria; Reznik, S. M.
    Innovative character of modern development brings high requirements to the professional competence of a specialist. A professional should be considered a person not only of high competence, but also one who considers his professional activities one of themost important vital values. The desire for perfect performance of joint activities determines its requirements to other participants, his personal example, care for their professional and personal development. Thus, a real professional must inevitably become a leader. To do this is not enough only for his social status. Formation and development of it s leadership features and qualities in the process of education and training becomes one of the important and responsible tasks of the education system. The aims, methods and pedagogical conditions of the target training of the professional leader are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Teacher leadership in space of social requirements
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Tovazhnyanskyy, Leonid Leonidovich ; Romanovskyi, O. G.; Ponomariov, Olexandr Semenovich; Chala, Yuliia
    The phenomenon of leadership and its appearance are considered as a completely natural reaction to the needs and demands of society. In this capacity, leadership is one of the important and effective mechanisms for ensuring the normal functioning and development of society. The complex nature of leadership is associated with its individual and social nature, and it reflects the wide variety of social needs in which the leaders have to live and act. A special place in this space is the leadership of the teacher. His professional activity not only satisfies the needs of society, but also influences the structure of their space and culture of needs.