Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 29
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови формування управлінської компетенції у студентів-електромашинобудівників в умовах НТУ "ХПІ"
    (ДОВ "Вінниця", 2008) Гура, Тетяна Віталіївна
    У статті розкривається роль семінарських занять під час викладання дисципліни "Психологія і педагогіка" з метою формування управлінської компетентності у студентів – майбутніх інженерів електромашинобудування.
  • Ескіз
    Документ
    Умови формування професійної і педагогічної компетентності викладачів вищих технічних закладів освіти
    (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", 2003) Романовський, Олександр Георгійович; Пономарьов, Олександр Семенович; Гайворонська, Вікторія Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Модель діяльності викладача вищої технічної школи
    (Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, 2003) Гайворонська, Вікторія Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович
    Розглянуто значення педагогічної діяльності викладача вищої технічної школи у системі чинників, які визначають ефективність формування гуманітарно-технічної еліти.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної культури фахівців у системі завдань педагогіки вищої школи
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2006) Пономарьов, Олександр Семенович
    Сучасні реалії суспільного життя вимагають розробки нової філософії освіти, кардинальної зміни підходу до вибору цілей і змісту професійної підготовки фахівців. Одним із завдань вищої школи постає формування їх професійної культури. В роботі проаналізовано сутність цього феномену, його роль і необхідність прищеплення студентам як актуальна педагогічна проблема.
  • Ескіз
    Документ
    Структура управлінських умінь та навичок майбутніх інженерів
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2005) Романовський, Олександр Георгійович; Резнік, Світлана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Мовленнєва культура у структурі професіоналізму сучасного інженера
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2005) Пономарьов, Олександр Семенович; Снігурова, Ірина Іванівна
  • Ескіз
    Документ
    Морально-етичні аспекти професійної педагогічної діяльності
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2003) Пономарьов, Олександр Семенович
    Проаналізовано характерні прояви порушень педагогічної етики та їх вплив на якість професійної підготовки і виховання фахівців. Розкрито зв'язок цих явищ з перспективами подальшого соціально-економічного і духовного розвитку України.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до курсу "Основи професійної етики інженера"
    (НТУ "ХПІ", 2005) Романовський, Олександр Георгійович; Лапузіна, Олена Миколаївна
    Викладено особливості використання ситуаційного навчання професійної етики інженера в вищих навчальних закладах, їх природу, цілі та завдання. Обгрунтовано педагогічні умови його застосування в навчально-виховному процесі в ВНЗ. Розглянуто особливості проведення ситуаційних занять з професійної етики інженера в вищих навчальних закладах. Проаналізовано нову роль викладача та студентів в процесі ситуаційного навчання професійної етики інженера. Наведено приклади ситуаційних завдань з професійної етики інженера. Методичні вказівки призначені для самостійної роботи студентів, можуть бути корисними викладачам управлінських, етичних та психолого-педагогічних дисциплін, всім, кого цікавлять проблеми професійної етики, етики управління і підприємництва.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки та контрольне завдання з курсу "Основи паблік рілейшнз"
    (НТУ "ХПІ", 2009) Романовський, Олександр Георгійович; Середа, Наталія Вікторівна; Квасник, Ольга Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Формування спрямованості студентів на успішну пізнавальну й професійну діяльність
    (НТУ "ХПІ", 2009) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Михайличенко, Валентина Євдокимівна