Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Hubristic motivation as a self-regulation factor in primary school in the context of neuropsychological research
    (LUMEN Publishing House, 2023) Nadon, Viktoriia; Fedoryk, Viktoriia; Fomenko, Karyna; Diomidova, Nataliia; Kuznietsov, Marat; Tatiievska, Mariia
    The article highlights the conceptual aspects of personality motivation as an important phenomenon of human well-being achievement. During the analysis of theoretical approaches to the definition of hubristic motivation highlighted the psychological phenomenon of personality self-regulation as a manifestation of neurophysiological processes. The article presents the findings of scientists regarding motivation factors, in particular, the principle of self-regulation formation in the context of pedagogy and neuropsychology. The components of the psychological aspect of self-regulation in the context of self-awareness and determination of personality behavior, which contributes to self-realization and socialization are analyzed. In order to determine the most effective factors of personal motivation for selfdevelopment, the neurophysiological characteristics of the individual were determined. The article is based on the results of an experimental study, namely, determining the indicators of motivation to learn among primary school students as a manifestation of self-regulation in achieving success in a particular case. The study of motivation was carried out according to the Milman method. The indicators of the study became the basis for determining the effectiveness of hubristic motivation as a neurophysiological manifestation of personality. The study was conducted on the basis of the integrative method of synthesis and analysis, based on the results of the research, descriptive and scientific method of studying the basics of neuropsychology and neuropedagogy. The method of questioning was used during the research on the method of determining personality motivation. The results of the study became the basis for conclusions about the factors of self-regulation ofpersonality in elementary school as a manifestation of hubristic motivation.
  • Ескіз
    Документ
    Саморегуляція навчально-професійної діяльності у оптимістичних та песимістичних студентів
    (Діса Плюс, 2019) Фоменко, Карина Ігорівна; Кузнєцова, Марія Маратівна
    У монографії представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми ролі оптимізму в емоційно-вольовому, когнітивному, мотиваційному та поведінковому компонентах системи психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності у студентському віці. Виявлені особливості прояву оптимізму у якості ресурсної бази психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності успішних та неуспішних студентів. Встановлено, що оптимізм в структурі саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів забезпечує більш виражену доступність інтелектуальних, емоційно-вольових та мотиваційних ресурсів, а також актуалізацію здатності до довільної та раціональної організації навчальних дій. Проаналізовано порівняльні внески двох рівнів оптимізму (стратегічного та операційно-тактичного) у функціонування психологічних механізмів саморегуляції навчання у студентів з урахуванням рівня їх успішності. Для викладачів психології закладів вищої освіти, аспірантів, студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика діагностичного інструментарію для дослідження стану потоку та внутрішньої мотивації баскетболістів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Панфілов, Юрій Іванович; Фоменко, Карина; Рочняк, Антон Юрійович
    У статті представлено характеристику методів діагностики стану потоку та внутрішньої мотивації баскетболістів. Подано результати адаптації зазначених методик, наведено їх психометричні характеристики та стимулюючий матеріал.