Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Особливості ціннісних протиріч випускників ЗВО у сучасних умовах
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2020) Попова, Галина Вікторівна; Ковальова, Ірина Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Психокорекційна програма роботи з жінками гінекологічних операцій
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2018) Попова, Галина Вікторівна; Ковальова, Ірина Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Технологія створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Попова, Галина Вікторівна; Шаполова, Вікторія Валеріївна
    В публікації обґрунтовано доцільність використання рольової гри у навчальному процесі у закладі вищої освіти. Проведено аналіз сучасних інтерактивних методів навчання, які застосовуються викладачами різних країн світу. Розглянуто сучасний стан впровадження моделюючої рольової гри в українських закладах вищої освіти. Висвітлено технологію створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі. Проаналізовано доцільність та ефективність використання методу гри в умовах пандемії 2020‒2021 років із метою підвищення ефективності дистанційної форми навчання. Сформовано висновки щодо доцільності використання рольової гри в умовах дистанційної форми педагогічного процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Социальное моделирование в профессиональной подготовке будущих специалистов на примере трансформационной игры "Первопроходцы"
    (Institutul Internațional de Management „IMI-NOVA”, Moldova, 2019) Попова, Галина Викторовна; Костыря, Ирина Валентиновна
    В статье рассматривается возможности социального моделирования в высшей школе при профессиональной подготовке студентов. Приводятся условия эффективного социального моделирования в образовательном процессе. Рассматривается авторская трансформационная игра "Первопроходцы" как один из примеров социального моделирования, позволяющих описать стратегии участников, как в спокойные, так и в кризисные периоды взаимодействия в группе; диагностировать взаимоотношения, симпатии, антипатии, выявить лидеров, их стратегию поведения. Игра "Первопроходцы" способствует получению участниками обратной связи о восприятии другими членами группы их склонности занимать те или иные социально-ролевые позиции, что приводит к переосмыслению ими своих социальных стратегий.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання соціалізаційних процесів студенства засобами інноваційних психологічних технологій (трансформаційних ігор)
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2017) Попова, Галина Вікторівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна; Богдан, Жанна Борисівна
    У статті аналізуються соціалізовані процеси і кризові ситуації в студентські роки. Наводиться опис трансформаційних коучінгових ігор, що моделюють ситуа-ції в області особистісних, групових і професійних відносин. Розглядаються ре-зультати дослідження ціннісних протиріч у майбутніх фахівців в умовах моделю-вання кар'єрного шляху за допомогою коучингової трансформаційної гри «Призначення». Представлені дані спостережень щодо гендерних особливостей типових ціннісних протиріч майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Проблемні питання психосоціальної реабілітації учасників бойових дій та їхніх родин
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ковальова, Ірина Борисівна; Попова, Галина Вікторівна
    В роботі проаналізовано характеристики, що впливають на ефективність соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій Операції об'єднаних сил ЗСУ (ООС) та їхніх родин. За результатами анкетування були виявлені чинники, що перешкоджають успішної успішній соціально-психологічної соціально-психологічній реабілітації комбатантів, виділені напрями реабілітації і запропонована програма соціально-психологічної реабілітації постраждалих в зоні бойових дій на базі клінічного санаторію «Березівські мінеральні води».
  • Ескіз
    Документ
    Storytelling as an instrumental component of self-presentation in business communication
    (НТУ "ХПІ", 2016) Popova, Galina; Sereda, Nataliia V.
    The role of storytelling, narrative as an important component of self-presentation in business communication is considered. It is investigated that the students of technical universities using storytelling spontaneously, do not link them with the concept of "business cooperation". The different tools of narrative practices used by psychologists and teachers for developing professional skills to freely express opinions in a given direction in terms of psychological patterns of the self-identity process and in terms of rhetoric are analyzed.