Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми формування педагогічної культури викладача вищої школи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Богдан, Жанна Борисівна; Середа, Наталія Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів-механіків авіаційного профілю в умовах вищої школи
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2014) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Панченко, О. І.
    Cтаттю присвячено проблемам професійної підготовки майбутнього інженера-механіка в умовах вищої школи. У полі зору перебувають питання визначення структури, змісту і характеру професійно-соціальних компетенцій інженера-механіка авіаційного профілю. Для їхнього визначення застосовано метод експертних оцінок та анкетування різних груп респондентів від студентів до викладачів. На підставі проведених педагогічних досліджень виявлено розбіжності в розумінні вагомості професійних якостей інженерів-механіків суб’єктами навчання та роботодавцями. Визначено складові професійно важливих якостей інженера-механіка авіаційного профілю у вигляді сукупності компетенцій: загальнонаукових, професійних, інструментальних, соціально-особистісних. Встановлено, що подальших досліджень потребують шляхи і засоби формування та розвитку професійних компетенцій і професійної культури майбутніх інженерів-механіків.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація змісту підготовки до бізнес-планування майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю
    (НТУ "ХПІ", 2010) Кошелєва, В. С.
    В статье представлены результаты оптимизации содержания подготовки к бизнес-планированию будущих инженеров-педагогов экономического профиля. Оптимизация предполагает выделение в структуре бизнес-плана его базового инварианта и вариативных частей.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційні технології у навчальному процесі професійно-технічних навчальних закладів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Агапова, Марина Олексіївна
    У статті наведено результати аналізу можливостей, цілей, напрямків та стратегії впровадження інформаційних технологій у навчальний процес професійно-технічних навчальних закладів, а також визначено готовність викладачів цих навчальних закладів до використання даних технологій у педагогічній діяльності. Визначено поняття "інформаційні технології", педагогічні цілі їхнього використання. Уточнено основні напрямки використання інформаційних технологій у професійно-технічних навчальних закладах, а саме у навчальному процесі, в межах здійснення наукових досліджень, у адміністративному процесі та при реалізації електронної комерції. Визначено елементи стратегії впровадження інформаційних технологій в навчальні заклади освіти, основними серед яких є підтримка педагогічних цілей, вимоги до структурних змін, оцінювання, питання якості, розробка та впровадження, мультимедійний досвід, питання фінансування. Наведено результати анкетування викладачів професійно-технічних навчальних закладів щодо визначення їхньої готовності до використання інформаційних технологій у своїй педагогічній діяльності, які свідчать про усвідомлення необхідності та бажання застосовувати ці технології у навчальному процесі.
  • Ескіз
    Документ
    Формування комунікативної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивного навчання
    (НТУ "ХПІ", 2015) Сікорська, Л. О.
    В статті проаналізовано категорії "комунікативна компетентність", "інтерактивне навчання"; сформульовано поняття "комунікативна компетентність майбутніх економістів". Наведено приклади застосування інтерактивного навчання та виділено принципи (імітаційного моделювання ситуації, проблемності змісту заняття, рольової взаємодії в спільній діяльності, діалогічного спілкування і взаємодії партнерів у грі, двопланної інтерактивної навчальної діяльності) формування комунікативної компетентності майбутніх економістів інтерактивними засобами.
  • Ескіз
    Документ
    Формування комунікативної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивного навчання
    (НТУ "ХПІ", 2015) Сікорська, Л. О.
    В статті проаналізовано категорії «комунікативна компетентність», «інтерактивне навчання»; сформульовано поняття «комунікативна компетентність майбутніх економістів». Наведено приклади застосування інтерактивного навчання та виділено принципи (імітаційного моделювання ситуації, проблемності змісту заняття, рольової взаємодії в спільній діяльності, діалогічного спілкування і взаємодії партнерів у грі, двопланної інтерактивної навчальної діяльності) формування комунікативної компетентності майбутніх економістів інтерактивними засобами.
  • Ескіз
    Документ
    Філософія толерантності в системі педагогіки вищої школи
    (НТУ "ХПІ", 2013) Пономарьов, Олександр Семенович
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні технології як засіб забезпечення цілей освітньої програми
    (НТУ "ХПІ", 2012) Васильєва, Ірина Геннадіївна