Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Навчально-тренувальний процес у школі вищої спортивної майстерності та формування готовності до професійного самовизначення після спорту
    (Класичний приватний університет, 2016) Романовський, Олександр Георгійович; Арабаджи, Тимур Дмитрович
    У статті зазначено, що навчально-тренувальний процес сприяє розвитку низки особистісних якостей спортсменів, які будуть для них корисними та допоможуть досягти успіху в будь-якій новій сфері професійної діяльності після закінчення спортивної кар’єри. Проте наголошено, що розвиток цих якостей є недостатнім для формування готовності спортсмена до нового професійного самовизначення. Необхідною визнано цілеспрямовану роботу: розробку та впровадження в навчально-тренувальний процес педагогічної технології формування готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри.
  • Ескіз
    Документ
    Формування управлінських умінь і навичок у майбутніх інженерів у вищих технічних навчальних закладах
    (Інститут професійно-технічної освіти Академії педагогічних наук України, 2007) Резнік, Світлана Миколаївна
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – Інститут професійно-технічної освіти АПН України, Київ, 2007. Дисертація містить дослідження формування управлінських умінь і навичок у майбутніх інженерів у вищих технічних навчальних закладах. У роботі були визначені найбільш значущі структурні компоненти управлінських умінь і навичок, рівні й критерії їх розвитку. Виділено етапи й психолого-педагогічні умови дієвого формування управлінських умінь і навичок. Розроблено й теоретично обґрунтовано технологію формування управлінських умінь і навичок, реалізація якої передбачала поетапне формування організаторських, комунікативних та інтелектуальних навичок та умінь, як основних компонентів управлінських умінь та навичок. У процесі експерименту підтверджена результативність розробленої технології формування управлінських умінь і навичок у майбутніх інженерів.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка філологів магістерського рівня в контексті технологічного підходу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Середа, І. В.
    У статті здійснено аналіз особливостей підготовки філологів магістерського рівня в контексті технологічного підходу. Автором розглянуто вихідні положення та етапи технологічного підходу у вітчизняній освіті, визначено поняття "педагогічна технологія" та "технології педагогічної освіти". Проаналізовано існуючий досвід підготовки вітчизняних філологів-магістрів та зроблено припущення щодо формування їх готовності до застосування технологій педагогічної освіти на основі створення запропонованих автором організаційно-педагогічних умов.
  • Ескіз
    Документ
    Досвід формування готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри у вищому навчальному закладі
    (НТУ "ХПІ", 2015) Арабаджи, Тимур Дмитрович
    Проаналізовано досвід реалізації у внз розробленої педагогічної технології, яка передбачає поетапне (смисловий, інформаційно-орієнтовний, аналітично-дієвий етапи) формування структурних компонентів готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар'єри, що дозволило підтвердити доцільність її впровадження у процес підготовки спортсменів.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні освітні технології в умовах реформування системи вищої освіти
    (НТУ "ХПІ", 2013) Глузман, О. В.; Комарова, А. О.
    Сучасна інтеграція в європейський освітній проcтір зумовлює низку сучасних модернізаційних процесів у cиcтемi освіти. Формування змісту освіти "вiд результату" посилює увагу до дiяльнicного складника педaгогiчного процесу та технології, як гaлузi науки, що вивчає та розробляє засоби отримання результaтiв дiяльноcтi. У cтaттi розглянуто основні періоди розвитку дефініції "технологія навчання", проаналiзовaно основні види технологій та їхнi структури.
  • Ескіз
    Документ
    Освітньо-педагогічна технологія професійної підготовки фахівців фізичної культури
    (НТУ "ХПІ", 2009) Корносенко, О.
    The educational-pedagogical technology of professional training specialists of physical culture, the terms and principles its creating are researched. The typical tasks of activity and ability, by which a graduate student of athletic-pedagogical direction of a higher educational establishment must have, are determined. The development of structure of organizational-material conditions of educational process in an institute of higher education is offered
  • Ескіз
    Документ
    Концепція формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх бакалаврів з авіоніки
    (НТУ "ХПІ", 2012) Глушаниця, Наталія Вікторівна
    The article deals with conceptual approaches to forming of foreign professionallycommunicative competence of future bachelor from avionics.