Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Роль педагога у розкритті лідерського потенціалу здобувача вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Мартиненко, Є. О.; Підбуцька, Ніна Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка рівня сформованості професійної компетентності керівників закладів дошкільної освіти на підставі факторно-критеріальної моделі
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2018) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Капустіна, Н. О.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток управлінського потенціалу майбутніх менеджерів у вищій школі засобами тренінгових технологій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Висвітлено особливості організації професійної підготовки менеджерів у вищій школі, у якій використовують інтерактивні методи та форми навчання, що виступають запорукою розвитку управлінського потенціалу, соціально-психологічної та управлінської компетентності майбутніх менеджерів. Також визначено, що широке використання інтерактивних методів навчання в процесі професійної підготовки сприяє активній розумовій та практичній діяльності, розвиває пізнавальні інтереси та здібності, творче мислення, уміння й навички самостійної та розумової праці, що сприяє подальшій активності у постійному оволодінні знаннями та використанням їх на практиці у професійній діяльності. Стаття містить пропозиції щодо використання авторських тренінгів у навчально-виховному процесі з метою розвитку управлінського потенціалу майбутніх менеджерів.
  • Ескіз
    Документ
    Самоактуалізація як важлива умова духовного розвитку особистості
    (НТУ "ХПІ", 2017) Черемський, Максим Петрович
    У статті піднімається проблема самоактуалізації особистості, її здатності до самовираження та самоствердження. Внаслідок панування авторитарної системи освіти учень та студент не мають змоги повною мірою виявляти власний творчий потенціал. У зв'язку з цим зростає роль демократичних форм і методів навчання й виховання, що сприяють самоактуалізації особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Технічна творчість в системі підготовки майбутніх інженерів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Середа, Наталія Вікторівна